عصر امروز و همزمان با ششمین روز از دهه فجر، مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان قزوین، عطر افشانی و گلباران می شود.
کد خبر: ۸۲۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 06 February 2020

عصر امروز؛ عطر افشـانی گلزار شهدای استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین،شورای هماهنگی تبلیغات اسـلامی استان قزوین، با صدور بیانیه ای، مردم ولایتمدار استان را به مراسم میهمانی لاله ها در گلزار شهدای استان قزوین دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پنجشنبه، هفدهم بـهمن هـمزمان با ششمین روز و نخستین پنجشنبه از ایام الله دهۀ مبارک فجر چهـل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی که به عنوان «معنویت، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است، در مراسمی با عنوان«میهمانی لاله‌ها»، مزار شهدای گلگون‌کفن عطرافشانی، گلباران و شستشو می‌شود.
چهل و یکمین سـالگرد پیـروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی و انفجار نور و نخستین پنج شنبه از ایام‌الله دهه مبارک فجر، به پاس جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و مدافعین حرم و خانواده‌های معظم و صبور آنان گردهم می‌آییم و در ویژه مراسم «میهمانی لاله‌ها» که در گلزار شهدای استان در تمامی شهرها، شهرستان‌ها و روستا‌ها برگزار می‌شود، حضور می‌یابیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت شهیدپرور و بزرگ استان واز تمامی آحاد مردم مؤمن و وفادار و انقلابی، دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم میهمانی لاله ها، ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تربت پاک مدافعان حرم، بار دیگر با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.
این مراسم از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنج شنبه ۱۷ بهمن در گلزار شهدای استان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار