جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز همدلی ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در کشور به گونه ایست که توان از پا درآوردن هر دشمنی را دارد.
کد خبر: ۸۲۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" در نشست فرماندهان و مسئولان انتظامی و سپاه استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر قدرت دفاعی کشور افزوده و شرایط بسیار امیدوارکننده ای ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای پرچمدار مقاومت در جهان است و به الگویی کم نظیر برای کشورهای آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

سردار گودرزی تصریح کرد: تبدیل شدن ایران به یک قدرت بزرگ جهانی در واقع بی اثر بودن تحریم های ظالمانه دشمنان را نشان می دهد و همین موضوع باعث عصبانیت بیشتر آنها شده است.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی عصبانیت خود را از موفقیت های چشمگیر کشورمان در طول 41 سال اخیر را با ترور شخصیت ها و مسئولان کشورمان نظیر سپهبد سلیمانی نشان می دهند، گفت: این عصبانیت و اقدامات هیجانی آنها در نهایت به ضرر خودشان تمام می شود.

وی گفت: در همین قضیه به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی، آنها فکر می کردند می توانند به جریان مقاومت ضربه و ترس را در دل همرزمان آن شهید و دیگر مردم ایران بیندازند در حالی که همه دنیا شاهد بود عمل آنها نتیجه عکس داد و هر 80 میلیون ایرانی تبدیل به حاج قاسم هایی شدند تا جریان و نهضت مقاومت را بیشتر از قبل پیش ببرند.

سردار گودرزی تصریح کرد: اشتباه محاسباتی دیگر آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی این بود که فکر می کردند هیچ واکنشی از سوی جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح آن صورت نمی گیرد در حالی که نه تنها پاسخی کوبنده در به خاک کشیدن پایگاه عین الاسد به آنها داده شد بلکه هیمنه پوشالیشان در دنیا از بین رفت و مشخص شد جمهوری اسلامی هیچ ترس از انها ندارد و رفتارشان را به شدیدترین حالت پاسخ خواهند داد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا افزود: حمله به پایگاه عین الاسد که متعلق به نیروهای نظامی آمریکایی ها بود در واقع بیانگر وجود همدلی و ایتحاد میان نیروهای مسلح بود که توسط سپاه پاسداران رونمایی شد.

وی در پایان از برقراری امنیت کامل در مرزهای کشور نیز سخن گفت و افزود: مرزبانان غیرتمند جمهوری اسلامی شبانه روز در حال پاسداری از حریم بیش از 8500 کیلومتر نوار مرزی کشور هستند و خوشبختانه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار