امام جمعه قزوین:
آیت‌الله عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با تبریک روز نیروی هوایی اظهار کرد: بخاطر داریم چند روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی عزیزان نیروی هوایی،جان بر کف گرفتند و علی رقم اینکه کار خطرناکی بود، به محضر امام خمینی(ره) آمدند و سرود اجرا کردند و اظهار کردند فرمانده‌شان امام است.
کد خبر: ۸۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 08 February 2020

مردم پای عهد و پیمان خود با انقلاب هستند

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با تبریک روز نیروی هوایی اظهار کرد: بخاطر داریم چند روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی عزیزان نیروی هوایی، جان بر کف گرفتند و علی رقم اینکه کار خطرناکی بود، به محضر امام خمینی(ره) آمدند و سرود اجرا کردند و اظهار کردند فرمانده‌شان امام است و این اتفاق به پیروزی انقلاب سرعت بخشید.

مردم پای عهد و پیمان خود با انقلاب هستند

وی افزود: همه ملت ایران جوانمردی این عزیزان را قدر می نهند و امروز نیز با جدیت پشت انقلاب و نظام ایستاده اند و برای آنها توفیق قدرت و عزت بیشتر را از خدای متعال می خواهیم.

امام جمعه قزوین به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در 22 بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و رژیم منحوس شاهنشاهی ساقط شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) می فرمایند در چنین روز فرخنده ای حق بر باطل و جنود رحمانی بر اولیاء شیطان و حزب الله بر طاغوت غلبه کرد و حکومت عدل اسلامی مستقر شد و دست انتقام حق از آستین ملت رزمنده ایران بیرون آمد.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت سربلند و دشمنان سرافکنده شدند؛ پرچم اسلام برافراشته شد و پرچم کفر و ذلت در مقابل اجانب سرنگون شد و این اتفاق مهم است و همه باید تلاش کنیم تا پرچم کفر همیشه سرنگون بماند و دستی که بخواهد این پرچم را دوباره سربلند کند، باید شکسته شود.

راهپیمایی 22 بهمن باشکوه و منحصر به فرد برگزار شود

آیت الله عابدینی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: بحمدالله هر سال حماسه ای نو آفریده می شود و هر سال قوی تر از سال گذشته راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود، در حالی که دشمنان تبلیغات سوء انجام می دهند و مردم را با تحریم و گرفتاری مواجه کرده اند تا مردم را سست کنند اما مردم عهد و پیمان خود را فراموش نکرده و همواره پای کار خواهند بود.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: در 22 بهمن امسال نیز مردم همانند سال های گذشته و حتی بهتر از سال های پیش، پای کار خواهند آمد و در چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی، حماسه منحصر به فردی در این روز خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی شاگرد مکتب حضرت ابوالفضل(ع) بود، اظهار کرد: روحیات سردار شهید سلیمانی، بسیار به حضرت ابوالفضل(ع) شباهت دارد و این را در حدیث امام صادق(ع) می توان مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: امام صادق(ع) فرموده عموی ما بسیار با بصیرت بود و یکی از ویژگی های سردار شهید به فرموده رهبری، بصیرت بود. امام صادق(ع) ادامه می دهد که حضرت در ایمان بسیار قوی بود و ذره ای شک در او وجود نداشت و در سردار سلیمانی نیز هر چه بود، اطاعت از رهبری بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: حضرت ابوالفضل(ع) با مظلومیت به شهادت رسید و سردار سلیمانی نیز همین گونه بود و جمله جمله ای که امام صادق(ع) درباره حضرت فرموده، درباره سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس صدق می کند.

وی با اشاره به معامله قرن و فرمایشات رهبری در این خصوص، گفت: رهبری فرمودند این معامله غلط، از پیش شکست خورده و غیر قانونی، قبل از مرگ ترامپ خواهد مرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: استکبار جهانی می خواست با طرح و اجرای معامله قرن بتواند داربستی بر رژیم در حال سقوط صهیونیستی بزنند تا مانع ریزش آن شوند. اسرائیل چون در معرض فروپاشی قرار دارد به یک داربستی نیاز داشت تا فرو نریزد اما با اقتدار جریان مقاومت، ساختمان رژیم صهیونیستی با این داربست هم فرو خواهد ریخت.

مردم افراد پاکدست و با بصیرت را راهی مجلس کنند

امام جمعه قزوین با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در صحبت های اخیر خود فرمودند که کسی را انتخاب کنید که ایمان داشته باشد و شرف خود را به دنیا نفروشد و به وعده و قول و قرار خود پایبند باشد. نماینده مجلسی که تمام تلاشش این است که فامیل و آشنایان خود را صاحب شغل کند این فرد شعور و درک نمایندگی ندارد.

وی ادامه داد: نماینده ای که با رای مردم انتخاب می شود اما فقط به دنبال کسب منافع خود در مجلس است این فرد خیانتکار است. نماینده مجلس باید با فساد نزدیکان و اطرافیان خود بجنگد و در مقابل فساد بایستد.

آیت الله عابدینی اذعان کرد: نماینده ای که با سفره انداختن و با پذیرایی‌ها و وعده های آنچنانی به دنبال کسب کرسی مجلس است این موضوع یک بی فرهنگی تمام است، در صورتی که قزوین یک استان بافرهنگ است که نباید رفتار عده ای که برای قدرت طلبی دنیایی همه چیز را زیر پا می گذارند چهره این شهر را مخدوش کند.

مردم افراد پاکدست و با بصیرت را راهی مجلس کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: برخی ها این انتقادات ما را نسبت به دنیاطلبی عده ای در انتخابات نمی شنوند اما مردم باید با دقت گزینه هایی را انتخاب کنند که به دنبال منافع خود نباشند. این رای ماست که در روز قیامت به عنوان عمل ما جلوی هرکس قرار می گیرد‌ و روی ما را سفید یا سیاه می کند.

وی یادآور شد: اگر در انتخابات رضای خدای متعال و ارزش های الهی و عدالت و خون شهدا و آینده انقلاب را درنظر گرفتیم و به فرموده رهبری نماینده ای انقلابی را انتخاب کردیم می توانیم در روز قیامت سربلند باشیم.

آیت الله عابدینی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که شهید مدرس صداقت داشت، صراحت داشت و حرفش را مردانه بیان می کرد، بصیرت و بینش سیاسی داشت و دشمنان را خوب می شناخت، استعمار ستیزی داشت و بسیار با صلابت و شجاع بود و هیچگاه تهدیدها ایشان را خانه نشین نکرد، با اینکه در مقابلش دست به ترور هم زدند.

خطیب جمعه قزوین افزود: اگر روحیه شهید مدرس را داشته باشیم، پیشرفت مضاعف خواهیم داشت و تلاش کنیم در انتخابات پیش رو، هوش و حواسمان را بیشتر جمع کنیم.

وی اضافه کرد: باید ساده زیستی نماینده ها مورد توجه قرار گیرد و قرار نیست نماینده ای که به مجلس می رود، خودش و همه اطرافیانش به پول و ثروت برسند و اگر دست کسی پاک باشد، بعد دوران نمایندگیش باید بدهکار باشد نه اینکه ثروت اندوخته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: نماینده واقعی کسی است که هیچ چیز باعث نشود که تحقیر را بپذیرد و خود را ذلیل و خوار کند و حقیقتاً از مسئولان و وزرا کار بخواهد و همواره در خدمت به مردم باشد و هیچ چیز مانع این نشود که مسیر خدمتش را تغییر دهد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: سالروز وفات حضرت ام البنین(س) مادر حضرت ابوالفضل(ع) را گرامی می داریم و به همین مناسبت تکریم مادران و همسران شهدا را داریم و باید از این فرصت استفاده کرده و به خوبی از مقام مادران و همسران شهدا تجلیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه گفت: در این ایام شاهد بودیم که همسر سرلشکر حسین لشکری خلبان آزاده عزیز ما به رحمت خدا رفت. این بانوی بزرگوار ۱۸ سال چشم انتظار بازگشت همسرش بود. شهید لشکری اولین شخصی بود که به اسارت دشمن درآمد و آخرین اسیری بود که آزاد شد اما جوانمردی و پایداری شهید لشکری در کشور نمونه است که باید کتاب ها و مقالات زیادی در رشادت و جوانمردی این عزیز نوشته شود.

امام جمعه قزوین با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: هرکدام از ما باید برای با عظمت برگزار شدن این راهپیمایی عظیم یک دعوت کننده باشیم و جمعیت زیادی را با خود برای حضور در راهپیمایی همراه کنیم. همه ما با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهیم که پای کار اسلام و قرآن و دین و اهل بیت هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار