در گفتگو با مدیر مسئول روزنامه بیان ملی و همکاری ملی عنوان شد؛
مدیر مسئول روزنامه همکاری ملی گفت: سردار رشید ایران زمین با نبوغ ذاتی و تجربه‌هایش در مقابل داعش ایستاد و سیاستمداران غربی تنها نظاره‌گر او بودند و می‌دیدند که چطور سردار سلیمانی «سد» راه وحشیان داعشی شده است. و همه‌ی هزینه‌های مجاهدت‌هایش را نیز می‌پردازد.
کد خبر: ۸۲۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸ 10 February 2020

سید علی موسوی خراسانی فعال رسانه‌ای در گفتگویی با خبرنگار «تابناک» با بیان اینکه به نظر می‌رسد مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی رضون الله تعالی علیه در طول تاریخ جامعه بشریت یکی از بی نظیرترین و با شکوه‌ترین مراسمات باشد، گفت: برای رمزگشایی از این پدیده نادر بهتر ان است به شخصیت حقیقی و حقوقی او رجوع نمائیم.

بسم الله قاصم جبارین

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عالی ترین مقام نظامی و امنیتی کشورمان را دارا بود، ابراز کرد: ولی بر خلاف مقامش هرگز نخواست با ژست جایگاهش در هیچ مکان و زمانی ظاهر شود .

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه بی شک ابعاد وجودی این شهید والا مقام بسیار گسترده‌تر از آن است که بشود در مورد آن قلم زد یا صحبت کرد، ادامه داد: حفظ کرامات انسانی ، خودساختگی ، هوش و فهم عمیق بخشی از فضایل اخلاقی بی‌نظیر او بودند.

«سید علی موسوی خراسانی» با بیان اینکه گرایش‌های مختلف جوامع بشری «سردار دلها» را دوست داشتند، تصریح کرد: این خصایص از او چنین شخصیتی ساخته بودند که آن جمعیت عظیم و پرشور صرف نظر از پوشش و (سن و سال) با گرایش‌های مختلف سیاسی ، اجتماعی و مذهبی حضور یابند و با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر او را تشییع کنند.

تحلیل تشییع باشکوه

وی در خصوص سطح منطقه‌ای و بین‌المللی این تشییع افزود: اینگونه تشییع باشکوهی را می‌توان چنین تحلیل کرد ؛ وقتی به یکی از مدافعان غیرتمند تمدن کهن ایران اسلامی تعدی شود ایرانیان غیور آنرا بر نمی‌تابند و علیه آن به پا می‌خیزند .

مدیر مسئول روزنامه بیان ملی و همکاری ملی عنوان کرد: مردم به درستی درک کرده‌اند شهادت چنین شخصیتی به دست بیگانگان ، تجاوز به کیان و هویت ملی‌ آنها بوده است، اکنون اذهان عمومی برایش سؤال مطرح است که آیا دیگر می‌توان چنین شخصیت بی بدیل و مردمی را در خاورمیانه یافت؟

ترور سرداران مقاومت در راستای اجرای طرحهای استکباری بوده است

وی بیان کرد: کوردلان اجنبی و برخی از ساده لوحان داخلی بر این باورند که سردار سلیمانی یک تروریست قهار بود این بدخواهان و تهمت زنان هرگز نمی‌خواهند بفهمند که دفاع و حراست از کیان و ناموس مسلمانان سرلوحه کار سردار سلیمانی بود.

وی افزود: وطن پرستی که تمام قتل و کشتارهای 8 ساله جنگ حق علیه باطل را نادیده می‌گیرد و به حمایت از مردم مسلمان عراق به پا می خیزد .

موسوی ادامه داد:  باید هرگز فراموش نکنیم که اگر داعشی ها بغداد را تصرف می‌کردند جهان ناچار دولت داعش را به رسمیت می‌شناخت و به این ترتیب یکی از خوفناک‌ترین حکومت تروریستی تاریخ شکل میگرفت.

تأکید کرد: جهان در چنین وضعیتی بود که سردار رشید ایران زمین با نبوغ ذاتی و تجربه‌هایش در مقابل داعش ایستاد و سیاستمداران غربی تنها نظاره‌گر او بودند و می‌دیدند که چطور سردار سلیمانی «سد» راه وحشیان داعشی شده است. و همه‌ی هزینه‌های مجاهدت‌هایش را نیز می‌پردازد .

مدیر مسئول روزنامه همکاری ملی با تصریح این مطلب بی شک با فرماندهی او بود که دوران وحشت و ترور داعش پایان پذیرفت، اظهار کرد: از اینرو جنابتکاران خبیث حاج‌قاسم را مانع بزرگی برای رسیدن به اهدافشان در منطقه می‌دیدند به همین سبب مزدوران بزدل ، ژنرال بزرگ جهان حاج قاسم سلیمانی را در صبحگاه سیزدهم دیماه نود و هشت به شکلی کاملاً ناجوانمردانه و ناسازگار با قواعد بین‌المللی در فرودگاه بغداد ترور کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادتها و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی‌واهمه فریاد زند. به همین دلیل و با توجه به اهمیت حضور پرشور هموطنان ، از تمامی دوستان و آشنایان و همکاران بزرگوار و مردم همیشه در صحنه دعوت می‌کنم تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار