اسد چراغی ؛
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران عصر امروز در جمع مردم شهرستان دره شهر وهوادارن خود گفت : سخنرانی تا زمانی که به عمل تبدیل نشود صرف وقت وهزینه است چرا که امروز مردم عمل می خواهند واز شعار خسته شده اند
کد خبر: ۸۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰ 16 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد چراغی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران عصر امروز در جمع مردم شهرستان دره شهر وهوادارن خود گفت : سخنرانی تا زمانی که به عمل تبدیل نشود صرف وقت وهزینه است چرا که امروز مردم عمل می خواهند واز شعار خسته شده اند

وی بیان داشت : خوشبختانه مردم از بینش و دانش بالایی برخوردار هستند به طوری که از مسئولان جلوتر هستند چرا که حرف های بدون پشتوانه و وعده های بدون تحقق را به خوبی تشخیص می دهند.

این نامزده یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی گفت :با علم وآگاهی وداشتن تجارب و تخصص وارد میدان شده ام تا توانسته باشم به مردم استان ایلام بخصوص حوزه جنوب خدمت کنم واحساس کردم دست روی دست گذاشتن به صلاح نیست وباید آمد و اقدام کرد.

چراغی گفت : آمده ام که بگویم که حوزه جنوب فرزندان شایسته ای دارد و این فرزندان باید موجب دلگرمی مردم شوندچرا که دلگرمی که در اتحاد می بینم ناگسستنی است.

چراغی گفت : بدون شک اگر با رای مردم وارد مجلس شواری اسلامی شوم صدای رسای مردم هستم و تا آخر با شما ودر کنا شما خواهم ماند ولحضه ای از خدمت وتلاش ودلسوزی صادقانه برای همه مردم حوزه انتخابیه کوتاه نخواهم آمد.

وی گفت : جایگاه مجلس جایگاه وسیعی است چرا که مجلس اراده امور مردم و بر خواسته از خواست آنها است بدون شک باید مجلس باید در را س امور باشد.

این کاندیدای مجلس یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی گفت : مجلس نباید فرصتی برای فرصت طلبان باشد و آنچه که مجلس را تضعیف بی و کفایت نشان می دهد مطمئنا افراد ناتوان و منفعت طلبی هستند.

وی گفت : سطح زندگی خود را با سادگی در کنار مردمان دیارم گذرانده ام 2سال قبل از ورود به انتخابات تحقیق میدانی که داشتم سبب شد وارد انتخابات شوم.

چراغی بیان داشت : آنچه که در ذهن است کافی نیست چون هیچ کسی دانای کامل نیست و بزرگترین دشمن انسان توهم است که بنده این توهم را از خود دور کرده ام وهمیشه از ظرفیت های مختلف دانشجو استاد و.. در موضوعات مختلف استفاده کرده ام.

وی تصریح کرد : حوزه جنوب خسته است حوزه جنوب فقیر نیست وتنها از ظرفیت های آن به خوبی استفاده نشده است.

این کاندیدای مجلس یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی گفت: صداقت در گفتاروعمل ،شفافیت و دوری از منفعت طلبی ،اعتقاد به پاکدستی عمل به گفتار از موضوعاتی است که درسرلوحه کار خود قرار داده ام.

وی افزود : حوزه جنوب یک منطقه واحد ومتعلق به همه مردم است وبه آن افتخار می کنم دره شهر ومردمانش را دوست دارم واز دغدغه های مردم این شهرستان مطلع هستم.

چراغی بیان داشت : اگر با حمایت مردم راهی مجلس شوم قطعا با ایجاد ارتباط نزدیک با مردم مشکلات موجود را به صورت جدی دنبال خواهم کرد.

این نامزد یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی گفت: در بررسی هایی که داشتم بیش از 90درصد مردم دره شهر باسواد هستند که این خود سرمایه عظیمی است که متاسفانه از توان آنها استفاده نشده است وشاهد آن هستیم که نیروهای غیر بومی در منطقه مشغول هستند ولی جوانان تحصیل کرده دره شهری خسته ونگران در جای های دیگر به دنبال کار هستند.

چراغی افزود : بدون شک اگر منتخب مردم شدم اجازه نخواهم داد نیروی غیر بومی در منطقه ورود کند چرا که مردم این منطقه ارزش ودانش کافی برای سکان داری منطقه خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه شاهد بروکراسی دست پا گیر اداری هستیم بیان داشت : قطعا یکی از موضوعات که دنبال خواهم کرد تلاش برای حذف برخی بروکراسی دست پا گیر اداری در منطقه است.

چراغی به مهاجرت مردم از شهرستان دره شهر به خاطر مشکلات اشاره کرد گفت : قطعا ایجاد پویایی ، نشاط وبالندگی از موضوعاتی است که دنبال خواهم کرد برای چراکه مردمان این دیار شایسته بهترین خدمت هستند.

وی افزود : بدون شک مجلس آینده مجلس خسته وخواب آلود ی نیست چون اگر من راهی مجلس شوم نماینده ای از جنس خود شما هستم و تلاش خواهم کرد که فرصت ها را به توسعه منطقه تبدیل کنم.

وی به نبود امکانات پزشکی در منطقه اشاره کرد گفت : سلامت مردم خط قرمز من است نبود متخصص و زیر ساخت های تشخیصی ،درمانی ،یک بیمارستان واحد باعث شده مردم این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه شوند که قابل پذیرش نیست در حوزه انتخابیه جنوب بخصوص دره شهرنبود یک دستگاه سنوگرافی ، پزشک وامکانت تشخیصی ودرمانی مردم مزیقه در تنگاه گذاشته است.

این کاندیدای مجلس یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی گفت :اولویت سرمایه گذاری در دره شهر باید با افراد بومی باشد واگر افراد بومی توان سرمایه گذاری نداشتندآن وقت می توان از توان افراد غیر بومی که توان سرمایه گذاری دارند برای توسعه منطقه استفاده شوند

چراغی به ظرفیت های کشاورزی این شهرستان اشاره کرد گفت : مردمان این دیار مردمانی تلاش گر هستندچرا که بیش از 25درصد تولیدات کشاورزی استان در این شهرستان است واستفاده از پمپاژ سد سیمره و امکانات کشاورزی مدرن از ضروریاتی است که باید دنبال شود و تا حصول نتیجه از پا نمی نشینم

وی گفت :ایجاد کار خانه کوچک ومتوسط واستفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه می توان زمینه اشتغال جوانا ن را فراهم واین مهم را دنبال خواهم کرد

چراغی به ظرفیت های حوزه جنوب اشاره کرد گفت : بهترین زیر ساخت ها در حوزه کشاورزی ،معادن ،منابع طبیعی ونفت گاز وجود دارد که باید در این راستا تلاش شود علاوه بر استفاده از نیروهای بومی توسعه منطقه مورد توجه قرار بگیرد

این کاندیدای مجلس یازدهم گفت : من در کنار محرومین وطبقه محروم جامعه تا پای جان هستم و اگر مسئولی از منطقه از خطوطی که مد نظرم در راستای خدمت به مردم است عدول کنند در هیچ جایگاه مدیریتی در منطقه نخواهد داشت.

وی گفت :اگر منتخب مردم شدم دنبال رو هیچ کسی نخواهم بود وتنها مشکلا ت حوزه انتخابیه وتصویب لوایح که به سود مردم کشور،استان وحوزه جنوب باشد دنبال خواهم کرد.

چراغی بیان داشت : با شفافیت اعلام می کنم که نمایند هیچ قوم وقبیله ای نسیتم وخود را متعلق به همه اقوام وتوده مردم می دانم ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار