جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی دادگستری استان با حضور رئیس کل دادگستری، مسئولان قضایی استان و کاندیدا‌ها در دادسرای عمومی و انقلاب تاکستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۲۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 18 February 2020

لزوم رعایت رقابت سالم و اخلاق مداری توسط کاندیدا‌ها

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام قدرتی،رئیس کل دادگستری استان در این نشست گفت:در انتخابات چهار اصل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت حائز اهمیت است.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد:همه ما با تفاهم و همدلی جهت حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام و اجرای قانون و شرع گردهم آمده ایم،تا به نقطه نظری مشترک به نفع کشور، استان و شهرستان برسیم.
وی ضمن دعوت کاندیدا‌ها به داشتن رقابت سالم و اخلاق مداری بیان داشت: از کاندیدا‌ها انتظار می‌رود از طرفداران خود بخواهند مطابق شرع، قانون،اخلاق و انصاف عمل کنند و نسبت به انجام هر گونه تخلف از سوی آن‌ها اعلام بیزاری کرده و با آن برخورد نمایند.
رئیس کل دادگستری استان به کاندیدا‌های حاضر در جلسه متذکر شد:عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهید، شما عهده دار مسئولیتی سنگین هستید و باید نسبت به گفتار و رفتار خود آگاه باشید و آنچه می‌گویید مستدل و مستند باشد چرا که همواره در معرض قضاوت مردم قرار دارید.
وی افزود: همواره مورد نظارت هستیدو دستگاه قضایی وظیفه دارد‌چنانچه تخلف و جرمی گزارش شود طبق مقررات قانونی به وظیفه خود عمل نماید.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: مهم‌تر از همه این نظارت‌ها نظارت الهی ست، کسی که به نظارت خدا بی توجه باشد هیچ چیز دیگر مانع و جلودار او نخواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: امیدواریم انتخابات امسال بیش از سال‌های گذشته انتخاباتی شرع مدار و قانون مدار جهت تحقق حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار