بهرام سلیمانی در گفتگو با تابناک:
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از حضور ۳۲ هزار نیرو در انتخابات برای اجرا،کنترل و نظارت برفرآیند انتخابات در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 20 February 2020

بهرام سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  ضمن اشاره با پایان تبلیغات حقیقی و مجازی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در ۸ صبح امروز اظهار داشت: درمجموع تخلفات تبلیغاتی چشمگیری وجود نداشته و تخلفات کوچکی از جمله عدم رعایت اندازه پوسترها مشاهده شده است؛ بنابراین می توان گفت که شرایط رضایت بخش می باشد.

وی در ادامه افزود: ۱۶۰ کاندیدا در استان توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نهایی شده که با انصراف ۲۶ نفر از آن ها ۱۳۴ نفر هم اکنون در عرصه رقابت حضور دارند. لازم به ذکر است که تعداد تایید صلاحیت شدگان نهایی در حوزه های کرمانشاه، شرق استان، سنقر و کلیایی، اورامانات، قصرشیرین و اسلام آبادغرب به ترتیب ۷۲، ۱۹، ۱۹، ۱۴، ۱۴ و ۲۲ نفر بوده که انصراف دادگان نیز با ترتیب ۹، ۲، ۷، ۴، ۲ و ۲ نفر است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برای ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۱۵۸۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ازاین تعداد ۹۱۹ شعبه شهری و ۶۶۶ شعبه روستایی است که در کل ۹۶۵ شعبه ثابت و ۶۲۰ شعبه سیار است. برای برگزاری انتخابات ۳۲ هزار نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، پشتیبانی و خدماتی حضور دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه شروع اخذ رای از ساعت ۸ صبح روز جمعه شروع و به مدت قانونی ۱۰ ساعت ادامه خواهد داشت مردم سعی کنند در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه و با در دست داشتن شناسنامه و کارت هوشمند ملی خود رای دهند. در صورت همراه نداشتن کارت هوشمند ملی حتما شماره ملی باید وجود داشته باشد تا با وارد کردن آن در سیستم احراز هویت از رای تکراری، عدم رعایت سن قانونی و موارد مشابه جلوگیری شود.

وی در پایان تاکید کرد:درصورت ازدحام جمعیت در برخی از شعب اخذ رای بنا به صلاحدید وزیر کشور این مهلت ۱۰ ساعته تمدید شده اما سیستم های مربوطه راس ساعت ۱۲ شب جمعه دوم اسفند بسته می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار