نماینده ولی فقیه در قزوین و استاندار، با صدور پیامی مشترک، از حضور با صلابت مردم استان قزوین پای صندوق‌های رأی، قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۲۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 23 February 2020

قدردانی امام جمعه و استاندار قزوین از حضور مردم پای صندوق‌های رأی

به گزارش تابناک قزوین، در پی حضور حماسی مردم شریف استان در صحنه انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیام قدردانی از سوی نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین و استاندار قزوین صادر شد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور مشتاقانه و عزم جدی داوطلبان و مشارکت‌کنندگان برگزار شد.
به پاس حضور هوشمندانه ملت بابصیرت ایران که با وجود مانع‌آفرینی شیاطین استکباری به صحنه آمدند، سپاس خدا را بجا می‌آوریم.
به نمایندگان منتخب که اکنون وظیفه‌ای سنگین را به دوش می‌کشند و عموم مردم استان منتظر عملکرد موثرشان در راستای وظایف قانون‌گذاری و نظارت بر حُسن اجرای قانون برای تحولی بزرگ در اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند تبریک می‌گوییم.
به تمامی نامزد‌های محترم انتخاباتی که در این دوره با یکدیگر رقابت کردند، خداقوت گفته و توفیق آن‌ها را از خدای متعال خواستاریم.
مراتب سپاس و تشکر خویش را از تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت انتخابات خصوصاً دفتر نظارت شورای نگهبان در استان، ستاد انتخابات استان، هیات‌های بازرسی، بسیج و نیرو‌های خدوم انتظامی و امنیتی، مدیران و دست اندرکاران صداوسیمای مرکز استان و اصحاب محترم رسانه ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزاریم.
عبدالکریم عابدینی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
هدایت‌الله جمالی‌پور
استاندار قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار