مدیر کل اقتصاد و دارایی استان قزوین از تحقق ۹۵ درصدی درآمد‌های مالیاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 25 February 2020
 
تحقق ۹۵ درصدی درآمد‌های مالیاتی استان قزوین
به گزارش تابناک قزوین،بهنامی فر،مدیر کل اقتصاد و دارایی استان قزوین در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: استان قزوین امسال ۲ هزار و ۴۴ میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار و ٧١٦ میلیارد تومان درآمد غیر مالیاتی و هزار و ١٨ میلیارد تومان دیگر نیز درآمد مالیاتی است.
وی افزود: ۹۵ درصد درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده است.
نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز با بیان اینکه ٦١ مورد بیمار مبتلا به کرونا در کشور ثبت شده است، گفت: متأسفانه ١٤ تن از این بیماران فوت کرده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قزوین بستری هستند و تا به امروز هیچ مورد قطعی مبتلا به ویروس کرونا نداشته ایم.
وی افزود: ٨٠ درصد از افرادی که دچار این ویروس می‌شوند، بهبود پیدا می‌کنند چرا که خطر آن از آنفلوآنزا کمتر است.
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آلودگی ویروس کرونا تا ۹ روز روی سطوح باقی می‌ماند که این موضوع نگران کننده است.
نامدار، دوران نقاهت این بیماری را ١٤تا ٢٧ روز عنوان کرد.
انبارلویی، مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با بیان اینکه ترس از ویروس کرونا از خود ویروس صدمات بیشتری بر افراد وارد می‌کند، گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و مردم برای خرید اقلام نوروز به مراکز خرید مراجعه می‌کنند، حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با تأکید بر اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به شدت مردم را از ویروس کرونا می‌ترسانند، تصریح کرد: این ترس باعث می‌شود مردم بیشتر در معرض خطر ویروس قرار گیرند و باید با منتشرکنندگان شایعات در فضای مجازی برخورد شود.
به گفته انبارلویی، مردم باید در خانه‌ها بمانند، اما تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها باعث شده تا مردم مسافرت بروند و در باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.
حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این نشست تأکید کرد: تمامی ادارات استان باید برای مهار ویروس کرونا به میدان بیایند و با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.
حبیبی گفت: استان قزوین ۵۰ درصد شوینده کشور را تأمین می‌کند و نباید در این زمینه مشکل داشته باشیم.
به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار، کمبود مواد ضدعفونی کننده و شوینده‌های بهداشتی در استان قابل قبول نیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگو باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار از آغاز تولید ماسک از سوی یک کارخانه در قزوین خبر داد و گفت: روزانه ۲۰ هزار قطعه ماسک تولید و روانه بازار خواهد شد.
حبیبی بر گندزدایی و ضدعفونی تمامی ادارات استان تأکید کرد و گفت: مراکز درمانی استان، صد در صد تحت فرمان دانشگاه علوم پزشکی هستند و باید در این زمینه، تقسیم کار صورت بگیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به معرفی فروشگاه‌ها و داروخانه‌های کم فروش و یا احتکار کننده ماسک و لوازم بهداشتی به مردم گفت: تعزیرات حکومتی موظف است و مأموریت دارد روزانه گزارش عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کند.
حبیبی همچنین از مردم خواست تا با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، با مسئولان همکاری کنند و در خانه بمانند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار