کارشناس هواشناسی از پیش بینی بارش ۳۰ تا ۵۰ میلی متری برای امروز در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 25 February 2020

پیش بینی ۳۰ تا ۵۰ میلی متر باران در استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین،بهروزی،کارشناس هواشناسی استان گفت: در حال حاضر بارش‌ها در استان قزوین آغاز شده و با فعالیت سامانه بارشی برای امروز ۳۰ تا ۵۰ میلی متر بارش باران پیش بینی شده است.
بهروزی افزود: برای فردا هم ۱۵ تا ۳۰ میلی متر بارش باران را خواهیم داشت.
او با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا فردا ظهر در استان مستقر است، افزود: امروز شاهد بارش باران و فردا با وزش باد‌های شمالی و کاهش دما، بارش برف و در برخی از مناطق پدیده کولاک را خواهیم داشت.
کارشناس هواشناسی افزود: در این مدت با توجه به شدت بارش‌ها آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر عمومی، شهری و مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در بیشتر مناطق کاهش دید افقی، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش بینی می‌شود.
بهروزی با اشاره به اینکه در این مدت بارش قابل ملاحظه‌ای را به ویژه در نیمه شمالی خواهیم داشت، از مردم خواست: در این مدت از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند.
کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: برای فردا به ویژه در طول روز با توجه به بارش باران و برف دمای اکثر مناطق استان کاهش محسوسی خواهد داشت.
بهروزی گفت: فردا دمای بیشینه هوای شهر قزوین به ۴ تا ۵ و دمای کمینه آن به منفی ۴ درجه برسد.
او درادامه گفت: بامداد امروز، مردم شهر آبیک و آوج دمای ۵ درجه را تجربه کردند و در گرمترین ساعات روز بیشترین دما با ۲۱ درجه بالای صفر در شهر رازمیان گزارش شده است.
به گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۸ تا ۱۷ درجه ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار