فرماندار نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به اخطاریه مدیریت بحران استان و سازمان هواشناسی در خصوص بارش باران، شهروندان ساکن درحاشیه رودخانه‌ها و روستا‌ها مراقب بروز سیل باشند، بخشداران و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید با حضور فیزیکی در محل کار و بسیج تمام امکانات برای خدمات رسانی به مردم و به حداقل رساندن خسارت‌های احتمالی در آمادگی کامل باشند.
کد خبر: ۸۲۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 26 February 2020
با توجه به اخطاریه مدیریت بحران استان و سازمان هواشناسی در خصوص بارش باران، شهروندان ساکن درحاشیه رودخانه‌ها و روستا‌ها مراقب بروز سیل باشند.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، ناصری افزود: بخشداران و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید با حضور فیزیکی در محل کار و بسیج تمام امکانات شامل نیروی انسانی و تجهیزات پشتیبانی برای خدمات رسانی به مردم و به حداقل رساندن خسارت‌های احتمالی در آمادگی کامل باشند.

 بخشدار مرکزی: 

روستا‌های بخش مرکزی هیچ گونه مشکل خاص و شرایط بحرانی ندارند، شرایط روستا‌های گل حیدر، گردچم، فیازمان و باباقاسم عادی است.

 شهردار گیان: 

دو دستگاه بیل مکانیکی در حال هدایت سیلاب در بخش گیان هستند و امداد رسانی به ۲۵ خانوار در حال انجام است. وضعیت روستای مهین آباد و گیل آباد ویژه است که نیرو‌ها و ماشین آلات در حال حل مشکل هستند.

بعلت گل آلود بودن آب شرب با استفاده با خودرو‌های آتش نشانی، عملیات آبرسانی انجام شد.

شهردار برزول: 

وضعیت روستای لیلان قرمز و غیر عادی است، وضعیت روستای توانه و سردوران هم به وضعیت قرمز نزدیک است.
 
مدیر جهادکشاورزی:

 تمام مزارعه پرورش ماهی روستا‌های بالای نهاوند به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده اند، راه ارتباطی بخش زرین دشت با خزل به علت تدوام بارش قطع می‌باشد.

 مسئول خدمات شهری شهرداری نهاوند:

 در شهر نهاوند دو منطقه حاد وجود دارد گوشه سرآسیاب و مسکن مهر شهرک شهید حیدری که اگر بارش ادامه داشته باشد ممکن است نیاز به تخلیه منازل مسکونی داشته باشیم

 مسئول اداره هواشناسی نهاوند:
 
بارش‌ها تا عصر چهارشنبه ۷ اسفند ادامه دارد، تا کنون ۷۸ میلی متر بارش داشته ایم و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش داشته باشیم

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند: 

در دو بخش گیان و زرین دشت مشکلات بیشتری وجود دارد اولویت مهم حفظ جان مردم و احشام مردم است.
 
نهاوند آماده برای مقابله با خسارتهای احتمالی بارشهای اخیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار