فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از اقدامات این ارگان برای مقابله با کرونا خبر داد وگفت: تا اعلام پایان شیوع کرونا مددجوی جدید نمی‌پذیریم.
کد خبر: ۸۲۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 26 February 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:هم زمان با شیوع کرونا در کشور چین وبا توجه به اینکه مددجویان بهزیستی از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردارند و مراکز به صورت تجمعی است تمهیداتی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: بخشنامه های در خصوص نگه داری سالمندان، معلولین و غیره به صورت دستور عمل صادر و آموزش های لازم انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد:وزارت کشور برای خرید وسایل بهداشتی ازقبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده پول واریز کرده و با دانشگاه علوم پزشکی رایزنی هایی انجام شد تا امکاناتی را در اختیار بهزیستی قرار دهند.

رضوان مدنی از لغو همه ملاقات ها و مرخصی های مددجویان خبر داد و گفت: کل ملاقات ها و مرخصی مددجویان در تمام مراکز لغو شده است و مراکز موظف شدند که یک اتاق قرنطینه آماده کنند تا در صورت مشاهده فردی مبتلا به کرونا یا سرماخوردگی درآنجا نگه داری و به مراکز درمانی ارجاع شود. 

وی درخصوص عدم پذیرش مددجوی جدید بیان کرد: تا زمانی که ویروس کرونا در کشور باشد بهزیستی از پذیرش مددجوی جدید خوداری میکنید مگر با حکم قضایی،در آن صورت نیز درابتدا در قرنطینه قرار میگیرند تا زمانی که پزشک مجوز حضور در جمع را دهد و همچنین به همه مراکز برای پیشگیری با کرونا آموزش وجزوات آموزشی لازم داده شده و تمام مهد کودک های استان هم زمان با تعطیلی آموزش وپرورش تعطیل شده اند و ورودمواد غذای گرم به تمام مراکز بهزیستی ممنوع شده است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار