کد خبر: ۸۲۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 29 February 2020
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از جلوگیری از تعطیلی ۴۰ واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی خبرداد و گفت: جلسات متعددی در این زمینه برگزار و از تعطیلی این واحدهای تولیدی جلوگیری شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نگین تاجی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی تا بهمن ماه سال جاری از تعطیلی ۴۰ واحد تولیدی جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: در این زمینه با بیش از ۴۰ واحد تولیدی که پرونده‌ آن‌ها در اجرای احکام مدنی، اجرای ثبت و بانک‌ها بود و به گونه‌ای پیش می‌رفت که باعث تعطیلی کارگاه و کارخانه تولیدی می‌شد، جلسات متعدد برگزار و با ارائه راهکار‌های لازم از تعطیلی این واحدها جلوگیری شد.
وی همچنین از مختومه شدن قریب به ۶۰ درصد پرونده‎‌های معوق استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: ۵۲۳۹ مورد از پرونده‌های مشمول دستورالعمل رئیس قوه قضائیه در خصوص پرونده‌های معوق که تاریخ تشکیل آن‌ها قبل ۹۸/۰۷/۰۱ بود، تعیین تکلیف شد.
نگین تاجی خاطرنشان کرد: در راستای تلاش مضاعف و تمرکز بر مختومه نمودن پرونده‌های معوق مشمول دستورالعمل، در حال حاضر تنها ۳۲ پرونده مربوط به سال‌های ۹۵ و قبل از آن موجود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار