اردشیر رستمی در گفتگو با تابناک:
مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: کالاهای ترخیص نشده از گمرک در مدت زمان معلوم برای فروش در اختیار ۲ انبار اموال تملیکی قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 01 March 2020

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به لزوم انجام فرآیندهای گمرکی برای صاحبان اجناس و کالا اظهار داشت: فروش اداره اموال تملیکی مربوط کالاهای قاچاق و بخشی نیز به عدم تحویل اجناس از گمرک است. افراد در مدت زمان قانونی اگر نسبت به ترخیص اجناس خود و انجام روادید گمرکی از انبارهای گمرک اقدام نکنند این کالاها با نظر حاکم شرع به اموال تملیکی سپرده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این‌ کالاها که اموال متروکه خوانده می شوند در مزایده سراسری که به صورت الکترونیکی برگزار شده به فروش می رسند. همچنین اموال تملیکی شامل کالاهای قاچاق و اموال متروکه در ۲ انبار این اداره نگهداری می شوند. یک انبار مربوط به کالاهای سریع الفساد همچون برنج، مواد غذایی و آشامیدنی و نیز دائمی شامل لوازم خانگی، البسه و پارچه می باشد.

رستمی در پایان با بیان اینکه کالاهای دائمی درگذر زمان متحمل تغییرات کمی و کیفی نمی شوند افزود: نمی توان ارزش گذاری خاصی برای اموال تملیکی استان انجام داد چراکه این کالاها مدام وارد انبارها شده و در مزایده های سراسری الکترونیکی به فروش می رسند.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد:با مقیاس ارزش دار بودن می توان گفت که حتی کالاهای انهدامی نیز دارای ارزش بوده اما به دلیل رعایت نکات بهداشتی انهدام آن ها ضروری است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار