رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: 2 هزار و 860 تن از مددجویان زندان‌های این استان به مرخصی رفتند.
کد خبر: ۸۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 01 March 2020

 روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از محمدرضا حبیبی  اعلام کرد: این افراد بر اساس دستورالعمل رییس قوه قضاییه مبنی بر اعطای مرخصی گسترده به زندانیان، به مرخصی اعزام و احتمال افزایش این تعداد تا پایان تعطیلات نوروز، همچنان وجود دارد.

وی افزود: این اقدام علاوه بر کمک به پیشگیری از ابتلای زندانیان به ویروس کرونا، موجب بهره مندی خانواده زندانیان  از حضور عزیزان خود در ایام نوروز در جمع خانواده شدند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: زندانیان بتوانند از این فرصت بهرمندشده و در زمان مرخصی در جهت جلب رضایت شکات تلاش کنند و شکات نیز (به خصوص در پرونده های مالی) به برکت این ایام با گذشت خود زمینه آزادی نهایی زندانیان را فراهم سازند.

رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: دادگستری یکی از اماکن عمومی پر تردد محسوب می‌شود، در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعان با همکاری مراکز بهداشت در سرتاسر استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا اقدامات لازم بهداشتی و ضد عفونی مستمر کلیه اماکن و تجهیزات از بدو ورودی ساختمان‌ها تا سایر نقاط آن در حال انجام است.

وی از مراجعان دستگاه قضایی خواست تا حد امکان از تردد و حضور غیر ضروری به محل دادگستری و محاکم خودداری کنند و در صورت نیاز و ضرورت حضور، ضمن رعایت نکات بهداشتی لازم، از آوردن همراه اجتناب کنند.

حبیبی  خاطرنشان کرد: زندان‌های سطح استان نیز با نظارت کامل اقدامات مشابه را به عمل آورده و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای زندانی به این ویروس واصل نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار