پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: اقدامات بهداشتی لازم جهت مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان انجام شده است و تاکنون موردی از ابتلا به این بیماری نداشتیم.
کد خبر: ۸۲۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 02 March 2020

پرویز ایده پور در خصوص اقدامات انجام شده در مبارزه با بیماری کرونا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از هفته گذشته ترمینال ها، اماکن عمومی، پارک ها، سرویس ها بهداشتی عمومی، ایستگاه ها زباله شهری و خیابان ها را شستشو دادیم. 


وی افزود: ناوگان تاکسیرانی گند زدایی و ضدعفونی شده است ،بیمارستان و تیم پزشکی کاملا آماده اند، مرز هم در کنترل صد در صد نیروهاست و تردد ها کنترل می شود. در مرز یک ایستگاه قرنطینه داریم که افراد حین ورود یا خروج توسط اکیپ بهداشتی مستقر معاینه می شوند.

فرماندار شهرستان پاوه تصریح کرد: تمام نیروهایمان را در مرز آموزش داده ایم که برای مقابله با ویروس کرونا چگونه برخورد کنند همچنین برای دهیاری و شوراهای روستایی جلساتی برگزار کردیم و آنها را نسبت به حساسیت ها بهداشتی آگاه کردیم. خانه های بهداشت فعال هستند و به نوعی آموزش دیده اند.

ایده پور بیان داشت: محیط های اداری را گند زدایی و استریل کردیم، سم پاشی های لازم انجام گرفته آموزش های لازم را نیز از طریق سیستم بهداشت و درمان شهرستان در حد سایت ها و کانال های محلی ارائه دادیم. جلسات مختلفی با شوراهای شهرِ شهرها پنجگانه نوسود، نودشه، باینگان، بانوره و پاوه برگزار شد و شهرداران و شورای شهر همکاری خوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مساجد توسط اوقاف شهرستان پاوه به درستی مدیریت شد، خاطر نشان کرد: اداره اوقاف تمام مساجد را به لحاظ بهداشتی کنترل کردند و خدام مساجد را آموزش دادند، همچنین در ورودی مساجد سیستم ها بهداشتی مستقر شد، به نوعی آموزش و امکانات بهداشتی برای افراد فراهم شده است.

ایده پور تاکید کرد: برپایی اجتماعات را تا حد ممکن کاهش دادیم و جلسات را برگزار نمی کنیم، مدارس و دانشگاه ها به تبعیت از کشور تعطیل آن مراسمات مذهبی را به حداقل رساندیم و افراد مشکوک در سیستم درمانی چک و معاینه می شوند که به لطف خدا تا کنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح شهرستان پاوه نداشته ایم.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار