مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: به دستور کمیته بحران استان از فعالیت تمام تالارها و مراکز همایش زیر نظر سازمان تا اطلاع ثانوی ممانعت می شود.
کد خبر: ۸۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ 03 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالماالک شنبه زاده  اظهار داشت: در ایام نوروز برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، گردشگرانی که قصد سفر به ایلام و بازدید از قلعه والی این شهر را دارند راهنمای مجازی در نظر گرفته شده تا با استفاده از آن در ایام نوروز کمترین ارتباط بین مردم برقرار شود.

وی افزود: رعایت تمام موارد ایمنی و بهداشتی از سوی هموطنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تمام مراکز گردشگری لازم الاجرا است و اجرا این موارد می تواند به کاهش شیوع کرونا در هتل ها و مراکز اقامتی استان کمک کند.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامت همشهریان، هتل خلاش در شهر ایلام با نظارت سازمان بطور کامل ضدعفونی شد.

شنبه زاده با بیان اینکه یکی از تالارهای پذیرایی مجتمع گردشگردی در استان پلمب شده است، افزود: این تالار پذیرایی با توجه به شیوع کرونا و نادیده گرفتن هشدارهای کمیته بحران این اداره کل، پلمب شد.

وی یادآور شد: در ایام نوروز سازمان میراث فرهنگی استان اقدام به تاسیس پایگاه، جهت کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اعلام اینکه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: از محل اعتبارات ملی ۴۰۰ میلیون ریال جهت سیستم حفاظتی، تجهیز بروزرسانی موزه مردم شناسی قلعه والی شهر ایلام ختصاص یافت.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور از جمله ایران سرایت کرده تا جایی که سازمان جهانی بهداشت وضعیت فوق العاده اعلام کرده است./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار