جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با محتکران، گرانفروشان و افراد متقلبی که لوازم ضدعفونی و بهداشتی نامرغوب عرضه می‌کنند سخت و قاطعانه خواهد بود، به آن‌ها هشدار داد دست از این اقدام بردارند.
کد خبر: ۸۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "جمال سلمانی" با حضور در کنگاور و در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی این شهرستان اظهار داشت: چند روزی است که بیماری کرونا در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه مردم را درگیر خود کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین راه مقابله با این بیماری، رعایت نظافت شخصی و استفاده از موادضدعفونی کننده و بهداشتی است، گفت: متاسفانه عده‌ای معدود که تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند دست به اقداماتی زده اند که ناراحتی و نگرانی شهروندان را به همراه داشته است.

سرهنگ سلمانی افزود: در شرایطی که همه باید پشتیبان یکدیگر بوده تا بر بیماری کرونا غلبه کنیم این دسته افراد سودجو و فرصت طلب با خودخواهی تنها به فکر پر کردن جیب خود بوده و سلامت و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد.

جانشین رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروی انتظامی از همان روز‌های ابتدایی ورود بیماری کرونا به کشور و کرمانشاه فعالیت داروخانه‌ها و واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم بهداشتی را زیر نظر داشت تا با شناسایی افراد سودجو مانع دست یابی آن‌ها به اهدافشان شود که خوشبختانه تا حد زیادی نیز موفق بوده ایم.

وی گفت: در همین روز‌های های اخیر همکاران ما در نقاط مختلف استان موفق به کشف حدود ۱۰ هزار عدد انواع موادضدعفونی کننده و محلول‌های بهداشتی، دستکش‌های یکبار مصرف و ... شدند تا توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار گیرد.

سرهنگ سلمانی خاطرنشان ساخت: تعطیلی حدود ۳۰ باشگاه ورزشی، پلمب و تعطیلی بالغ بر ۲۵۰ قلیانسرا و قهوه خانه و کشف و جمع آوری بیش از ۵۰۰ عدد قلیان از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس کرمانشاه در روز‌های اخیر بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری تعدادی افراد محتکر و سودجو در کرمانشاه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی، گفت: عزم و اراده پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد با این افراد امروز جدی‌تر ار هر زمان دیگری است.

وی در پایان و با بیان اینکه پلیس کرمانشاه به عنوان مدافعان امنیت تا لحظه ریشه کن شدن بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهند بود، از عموم مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و احتکار لوازم، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار