معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور به میزبانی استان اردبیل در تابستان ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 03 March 2020

توحید بلورساز معاون مطبوعاتی استان اردبیل در گفتگو با ساوالان خبر، از برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور در استان ارربیل خبر داد و گفت: این جشنواره برای دومین بار در استان اردبیل از سوی   اداره کل ارشاد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

بلورساز با اشاره بر تاکیدات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در رابطه با برگزاری هر چه بهتر جشنواره های مطبوعات، اظهار داشت این جشنواره به میزبانی اردبیل با حضور فعالان رسانه های شمالغرب کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره تقویت روحیه روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارتقای تولیدات کیفی، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه نگاران، گفت: ایجاد رقابت موثر بین اهالی رسانه، افزایش همگرایی بین رسانه‌های محلی، معرفی قابلیت ها و بهره‌گیری از طرفیت های استانهای شمالغرب کشور و تلاش در راستای معرفی هرچه بهتر آنهاست.

بلورساز با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی برگزار می شود، گفت: در بخش اصلی با موضوعات سرمقاله، گزارش، مصاحبه، تیتر، خبر، عکس، صفحه آرایی و بخش ویژه در دو محور فرهنگ ایثار و شهادت سردار قاسم سلیمانی و گام دوم انقلاب برگزار می شود.

وی گفت: در بخش جنبی نیز در محور مدیریت شهری با موضوع شهر انسان محور برگزار می شود.

معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: شرکت کنندگان می توانند بصورت همزمان در ۳ بخش این جشنواره بصورت همزمان شرکت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران آثار خود را برای رقابت در جشنواره آماده کنند، اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه ۹۹ به دبیرخانه ستاد برگزاری این جشنواره به نشانی اردبیل، خیابان مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دفتر معاونت مطبوعاتی ارسال کنند.

وی گفت: آثار ارسالی خبرنگاران باید در بازه زمانی اول مهر ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ در رسانه های دارای مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات منتشر شده باشد.

بلورساز گفت: اختتامیه این جشنواره قرار است در تابستان ۱۳۹۹ برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به آثار توسط هیات داوران جشنواره کشوری انجام می‌شود، گفت:  همه هماهنگی‌ها با ستاد برگزاری  جشنواره بوده و متقاضیان می‌توانند جهت ارتباط بیشتر با شماره های ۳۳۲۳۱۴۴۳- ۳۳۲۳۱۴۵۳ ۰۴۵- تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
انشاالله تا آنموقع کرونا رفته باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار