مسئولان اتحادیه جهانی کشتی عصر امروز در تماس با فدراسیون کشتی، در مورد شرایط کشتی ایران برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک رایزنی کردند.
کد خبر: ۸۲۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ 03 March 2020

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به جایگاه ویژه ایران در کشتی دنیا و علاقمندان بسیار این رشته در کشورمان، مسئولان اتحادیه جهانی پیش از اتخاذ تصمیم در مورد رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، عصر امروز در مورد شرایط کشتی ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک با فدراسیون کشتی رایزنی کردند.

در این تماس فدراسیون کشتی ضمن تشریح شرایط ویژه به وجود آمده در کشورمان به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که در پی آن به وجود آمده است از احتمال اینکه در تاریخ معین شدن (8 تا 10 فروردین ماه 98) به دلیل مسائل ترانسفری و پروازی موانعی پیش روی تیم های ملی کشتی ایران باشد، ابراز نگرانی کرد.
همچنین فدراسیون کشتی در این تماس ضمن اشاره بر اینکه کشتی از جایگاه ویژه ای در ورزش ایران برخوردار است و کسب شش سهمیه باقی مانده به دلیل شانس بالای مدال آوری این رشته در المپیک اهمیت ویژه ای برای کشورمان دارد، بر این موضوع که مسئولان اتحادیه جهانی طوری تصمیم گیری نمایند، تا نمایندگان ایران نیز بتوانند در رقابت های گزینشی حضور پیدا کنند، تأکید ویژه داشت.

مسئولان اتحادیه جهانی کشتی نیز اعلام کردند در جلسه کمیته اجرایی این اتحادیه که در مورد رقابت های گزینشی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا برگزار خواهد شد، مشکلات پیش روی کشتی ایران را مطرح نموده و پس از آن تصمیم گیری های لازم را اتخاذ خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار