معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت از ابتدای سال جاری تاکنون ۲هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مصوب شده است.
کد خبر: ۸۲۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 04 March 2020

2340 میلیارد ریال تسهیلات برای واحد های کشاورزی مصوب شد

به گزارش تابناک قزوین، حمید رضا تبسمی با اعلام این خبر افزود : این میزان اعتبار برای ۸۱ طرح کشاورزی به بانکهای عامل معرفی شده است.

وی اظهار داشت : رسته های فعالیت طرح های کشاورزی شامل تولید محصولات گلخانه ای ، گیاهان دارویی، شیلات وآبزیان، دامپروری و صنایع تبدیلی و تکمیلی است .

به گفته ی وی ؛ بیشترین اعتبار با مبلغ یک هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال در ۴۳,۵ هکتار برای راه اندازی، توسعه و تکمیل واحد های گلخانه ای اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بانکهای کشاورزی ، توسعه تعاون و پست بانک ؛ عامل این تسهیلات می باشند گفت: با جذب این اعتبارات پیش بینی میشود ۵۴۸ اشتغال جدید در بخش کشاورزی ایجاد شود.

تبسمی هدف از اعطای این تسهیلات را ؛ تولید و اشتغال بخش کشاورزی در راستای افزایش تولید ، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب و کار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش و همچنین توسعه کشاورزی قراردادی ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار