یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر سکان هدایت سرخ های پایتخت را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۸۲۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 05 March 2020

یحیی گل محمدی سرمربی جدید پرسپولیس که پس از پایان همکاری کالدرون با سرخپوشان پایتخت به نیمکت سرخ پوشان پایتخت اضافه شد در 5 بازی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است عملکرد خوبی را خود و پرسپولیس به ثبت رسانده است.

شاگردان یحیی گل محمدی در اولین بازی نیم فصل دوم به مصاف تراکتور پر ستاره رفتند که این بازی با 2 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید و اولین برد یحیی گل محمدی بعد از هفت سال برای پرسپولیس به ثبت رسید. در دومین بازی پرسپولیس در آبادان مهمان صنعت نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید و تیم فوتبال پرسپولیس با برد به استقبال بازی سوم که دربی بود رفت که این بازی جذاب بین پرسپولیس و استقلال در نهایت با نتیجه 2 – 2 به پایان رسید و تساوی در کارنامه سرمربی جدید پرسپولیس به ثبت رسید.

پرسپولیس در چهارمین بازی در اصفهان باید به مصاف سپاهان می رفت اما بنا به دلایلی تیم سپاهان در زمین حاضر نشد و با رای کمیته انضباطی پرسپولیس 3 بر 0 برنده بازی شد و سومین برد شاگردان یحیی گل محمدی نیز به ثبت رسید. در بازی آخرین بازی پیش از تعطیلی لیگ پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشگر آزادی به مصاف تیم فوتبال شهر خودرو رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید و چهارمین برد یحیی گل محمدی و شاگردانش به ثبت رسید.
عملکرد خوب پرسپولیس و یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم

پرسپولیس در پنج بازی نیم فصل دوم در چهار بازی پیروز شد و در یک بازی به نتیجه تساوی رسید که این نشان دهنده عملکرد خوب شاگردان یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر است،نکته قابل توجه فاصله ده امتیازی پرسپولیس در صدر جدول با سایر تیم های مدعی است که حاسیه امنی برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی را برای پرسپولیس درست کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار