بیمارستان صحرایی ۴۵ تختخوابی قزوین به با تجهیزات کامل و به منظور مقابله با کرونا ویروس، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا شد.
کد خبر: ۸۲۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 05 March 2020

برپایی بیمارستان صحرایی قزوین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی

به گزارش تابناک قزوین، بیمارستان صحرایی ۴۵ تختخوابی قزوین به با تجهیزات کامل و به منظور مقابله با کرونا ویروس، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا شد. 

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین؛ این بیمارستان به ارزش ۲۰ میلیارد تومان دارای تمامی تجهیزات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی است و بدون نیاز به امکانات بیرونی می‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه کند این بیمارستان مجهز به راحتی قابل جابجایی است و در کمتر از ۵ ساعت برپا می‌شود و اگر نیاز شد می‌توانیم به سرعت به هر نقطه استان که به صورت اضطراری لازم باشد آن را منتقل کنیم. تجهیزات این بیمارستان جامع و کامل است و هیچ نیازی به بیرون ندارد و بخش‌های آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی، سی سی یو، اتاق جراحی و ژنراتور مستقل برق است. این بیمارستان صحرایی همچنین دارای ۷ کانتینر و یک چادر بادی بزرگ است و برای ارائه خدمات درمانی در هر نقطه بسیار مناسب است. به گفته مسئولین این مکان خدمات پیش بیمارستانی ارائه خواهد کرد و اگر لازم بود بیماران مراجعه کننده می‌توانند در آن بستری شوند و خدمات پزشکی دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار