یادی از روحانی جهادگر حاج احمد خسروی؛
حاج احمد خسروی هنگام وقوع بلایای طبیعی و بحران ها مانند سیل و زلزله، در خط مقدم خدمت رسانی به مردم بود و خستگی برایش معنا نداشت، در این ایام هم در صحنه جهاد کمک به سلامت مردم حاضر بود و سرانجام شب جمعه به دیدار معبود شتافت.
کد خبر: ۸۲۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹ 07 March 2020

به گزارش تابناک قم، خبر درگذشت ناگهانی روحانی جهادی، انقلابی، با اخلاص و خادم مردم حجت‌الاسلام احمد خسروی، همه جهادگران به ویژه حوزویان و آنهایی که از نزدیک با فعالیت های جهادی او آشنا بودند را در شوک فرو برد.

او که هنگام وقوع بلایای طبیعی و بحران ها مانند سیل و زلزله، در خط مقدم خدمت رسانی به مردم بود و خستگی برایش معنا نداشت؛ در این ایام هم در صحنه جهاد کمک به سلامت مردم حضور داشت، سرانجام جانش را در این راه داد و شب جمعه به دیدار معبود شتافت.

مرحوم حاج احمد خسروی در سیل اخیر سیستان و بلوچستان هم عاشقانه به کمک مردم سیل زده این خطه از میهن اسلامی شتافت و تا این اواخر هم درکنار آنان بود و از هیچ تلاشی برای کاهش مشکلات سیل زدگان کوتاهی نکرد.

او قبل از آخرین سفر به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، به سردبیر خبرگزاری حوزه پیام داده بود «قراره با گروهی از طلبه ها به خانواده های سیل زاده که روزهای قبل شناسایی شدن و برخی کارها انجام شده، سر بزنیم و لوازم مورد نیازشون را بهشون از طرف سردار شهید هدیه بدیم

مثل دام زنده و لوازم خانگی و ارزاق

و ساخت سرویس و ...که از چند روز قبل شروع شده

اگر رفقای رسانه ای بخوان بیان برای کار خبری و مستند و... قدم بر دیده»

تابناک قم درگذشت این طلبه جهادی و با اخلاص را تسلیت می‌گوید.

رحمت و رضوان الهی بر او باد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار