مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از رانندگان تاکسی خواست تا زمان کنترل بیماری کرونا تمام موارد بهداشتی را رعایت کرده و حتی‌المقدور در صندلی عقب فقط ۲ نفر مسافر سوار کنند.
کد خبر: ۸۲۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 07 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،سجاد سلیمانی گفت: رانندگان روزانه با شماری از مردم سر و کار دارند و عمل به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برای آنها و مسافران ضروری است.

وی ضمن درخواست از شهروندان و اهتمام جدی آنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی با اشاره به تاکیدات شهردار، تصریح کرد: ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، به منظور آرامش خاطر شهروندان تا زمان کنترل این ویروس در دستور کار است.

او استفاده از دستکش را برای رانندگان ضروری دانست و از آنان خواست هرگز تماس پوستی برای دریافت وجه نقد با مسافران نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه سطوح و فضاهای داخلی تاکسی‌ و اتوبوس را چندین بار در طول روز گندزدایی کنند، گفت: محلول‌های ضد عفونی کننده برای استفاده مسافران در داخل تاکسی‌ها توصیه می شود.

سلیمانی با توصبه به رانندگان برای اینکه از تماس دست با چشم، دهان و بینی پرهیز کنند از آنان خواست در فواصل مشخص شیشه خودرو را پایین بکشند.

وی توضیح کرد از هر فرصتی برای شستشو و ضدعفونی دست ها استفاده کنند، از خوردن و آشامیدن در فضای خودرو پرهیز نمایند و روزانه لباس خود را تعویض کنند.

شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی است.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۲۷ بیمار در استان مثبت اعلام شده که سه نفر از آنان فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۳۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۵۴ نفر از آنان ترخیص شده اند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار