بانوان شاغلی که فرزند خردسال و یا دبستانی دارند می‌توانند از مرخصی استفاده کرده و در منزل بمانند،و در این راستا مرخصی آنان جزو استحقاقی محسوب نشده و حقوقی از آنان نیز کسر نمی‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 09 March 2020

بانوان شاغلی که فرزند خردسال دارند، می‌توانند از مرخصی استفاده کنند

سیدحسین بی‌نیاز،مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا قزوین تصریح کرد: با توجه به مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تصمیم استاندار، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی از فردا طبق روال گذشته از ساعت ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

وی اظهار داشت: براساس تصمیم استاندار قزوین و تمهیدات پیش‌بینی شده کارمندانی که مشکل جسمی داشته و یا بانوان شاغلی که فرزند خردسال و یا دبستانی دارند می‌توانند از مرخصی استفاده کرده و در منزل بمانند با توجه به اینکه مرخصی آنان جزو استحقاقی محسوب نشده و حقوقی از آنان نیز کسر نمی‌شود.

این مسوول اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: برحسب دستور استاندار قزوین تیم‌های ارزیابی تشکیل شده تا ضمن بررسی عملکرد مدیران دستگاه‌هایی که در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند، ضمن برخورد با مدیران خاطی از مدیرانی که عملکرد آنان در این زمینه مثبت ارزیابی شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار