مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قزوين گفت: هلال احمر علاوه بر اجرای طرح غربالگری در شهرستانهای استان اقدام به ایجاد ۱۰ پست کنترل و پایش بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرستانهای استان نموده است.
کد خبر: ۸۲۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 09 March 2020

ایجاد 10 پست پایش کرونا در مبادی ورودی قزوین

به گزارش تابناک قزوین، دکتر حسن آصفي اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای تأمین استانداری قزوین در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان، جمعیت هلال احمر استان علاوه بر اجرای طرح غربالگری در شهرستانهای استان اقدام به ایجاد ۱۰ پست کنترل و پایش بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرستانهای استان نموده است.

وي با بيان اينكه پست عوارضی شماره ۴ ، مقابل پلیس راه، يكي از پست هاي كنترل و پايش بيماري كرونا است در ادامه افزود: پست نظام آباد ، مقابل پلیس راه، پست میدان مینودر، پست میدان خلیج فارس، پست میدان شورا(ورودی شهر) و پست جاده شرکت نفت، نرسیده به میدان تهران قدیم ازجمله پستهاي كنترل و پايش بيماري كرونا مي باشد كه توسط هلال احمر ايجاد شده است .

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان ادامه داد: پست اقبالیه ، مقابل پلیس راه، پست بوئین زهرا، ورودی شهر، پست عوارضی شماره ۳ مقابل پلیس راه و پست ورودی شهر در جاده قدیم تهران از ديگر پستهاي كنترل و پايش بيماري كرونا در سطح استان است.

وي عنوان كرد: در صورت تشخیص ابتلا به بیماری کرونا، افراد مبتلا جهت انجام آزمایشهای تکمیلی و قرنطینه شدن به نیروی انتظامی حاضر در محل معرفی می گردند.

دکتر آصفی در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص عبور از بحران موجود با کمک همه جانبه مردم و دستگاههای امدادی در ادامه افزود: از هموطنان تقاضا داريم با توجه به انتشار سریع ویروس کرونا در استان، حتي المقدور از منزل خود خارج نشوند و با حس هم نوع دوستی، یاری رسان دستگاههای امدادی در مقابله با بیماری کرونا باشند.

حكمت اله هاشمي معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان نيز عنوان كرد: در اجراي اين طرح که با همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شده است ۷۰ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر بصورت روزانه مشارکت دارند که ضمن گذراندن آموزش های لازم، مسئولیت تب سنجی و چک کردن مسافران از لحاظ علائم بیماری کرونا به آنها ابلاغ شده است .

برچسب ها: هلال اهمر ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار