رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان با بیان اینکه طرح آرامش بهاری نیز لغو شده است، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمعات مردمی و پیشگیری از شیوع کروناویروس برنامه سال تحویل در روز جمعه، اول فروردین در هیچ امامزاده‌ای برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 10 March 2020
رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان از لغو مراسم پنجشنبه آخر سال، طرح آرامش بهاری و مراسم تحویل سال نو در تمامی بقاع متبرکه همدان به منظور جلوگیری از تجمعات و پیشگیری از شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدحسن رضوی در توضیح وضعیت آرامستان باغ بهشت و امامزادگان همدان، اظهار کرد: در ایام شیوع کروناویروس امامزادگان و آرامستان باغ بهشت به طور مرتب گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی کردن غسالخانه، سردخانه، آمبولانس و ... به صورت روزانه انجام می‌گیرد، افزود: امسال مراسم پنجشنبه آخر سال در باغ بهشت همدان برگزار نمی‌شود و از مردم می‌خواهیم در این ایام از تردد در بوستان باغ بهشت خودداری کنند.

رضوی از نصب بنر در سطح شهر و اطلاع رسانی توسط رسانه‌های تصویری و صوتی برای جلوگیری از حضور مردم در باغ بهشت خبر داد و گفت: حجم تردد در پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌ها افزایش پیدا می‌کند و انتشار بیماری راحت‌تر خواهد شد بنابراین مردم باید از راه دور با خواندن فاتحه و قرآن و پخش خیرات اموات خود را یاد کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای دفن متوفیان کروناویروس درنظر گرفته شده است، یادآور شد: غسالخانه‌ای در سایت جدید آرامستان باغ بهشت همدان به تغسیل متوفیان کرونا اختصاص داده شده است و این متوفیان در قطعه‌ای جدا دفن می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار