معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهر قم به نواحی مختلف تقسیم و ۴۰ گروه بهداشتی مأمور گندزدایی معابر و اماکن پرتردد قم شده‌اند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده هر ناحیه به‌طور متوسط هر سه روز یک‌ بار گندزدایی می‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰ 11 March 2020

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه حفظ روحیه نشاط با زیباسازی شهر در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است اظهار داشت: 10 کمیته اجرایی در شهرداری قم ایجاد و فرایند ضدعفونی کردن دستگاه‌های حمل‌ و نقل عمومی، معابر، بوستان‌ها و مناطق پرتردد به‌طور مستمر در دستور کار است.

وی افزود: شهر قم به نواحی مختلف تقسیم و 40 گروه بهداشتی مأمور گندزدایی معابر و اماکن پرتردد قم شده‌اند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده هر ناحیه به‌طور متوسط هر سه روز یک‌ بار گندزدایی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اجرای مسائل شرعی و بهداشتی در تدفین متوفیان ناشی از کرونا در سازمان آرامستان‌های شهرداری قم خاطرنشان کرد: همه احکام شرعی در تدفین متوفیان ناشی از کرونا در بهشت معصومه(س) انجام‌ شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شهر قم هرروز و مستمرا و پیوسته باید نظافت و ضدعفونی شود‌.شهر نیازمند توجه دقیق دولت و حکومت و مسولان هست.فروشگاهها سوپرمارکت ها نانوایی ها قنادی ها سوهان مزی ها شیرینی سراها قصابی ها میوه فروشی ها پمپ بنزین ها نقاط کور و پنهان می بایست بهداشت محیط و بهداشت فردی را رعایت کنتد.
ایران اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
در قم وضعیت بهداشت و نظافت در معابر و مکانهای عمومی و فروشگاههای زنجیره ای سوپر مارکت ها نانوایی ها میوه فروشی ها فروشندگان دوره گرد قصابی ها پمپ بنزین ها تعمیرگاهها پارک ها بوستان ها بازارچه ها بازارها میادین محله های قدیمی و پرجمعیت و مراکز تجمع و نقاط کور شهر، بسیار بسیار بسیار خطرناک می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار