فرماندار کرمانشاه گفت: در پنجشنبه‌های آخرسال و غریبان از ورود مردم به محوطه آرامستان‌ها جلوگیری می شود.
کد خبر: ۸۳۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 11 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،فضل الله رنجبر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته و تاکید استاندار و ستاد مقابله با بیماری کرونا امسال مردم از حضور در مراسم جمعه آخر سال در آرامستان‌ها خودداری کنند.

فرماندار کرمانشاه افزود: در این خصوص تدابیر لازم با نیروی انتظامی و راهور انتظامی به عمل آمده است و از ورود مردم به محوطه آرامستان ها جلوگیری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همشهریان به خاطر حفظ سلامتی خود، خانواده و شهروندان از مراجعه به آرامستان ها تحت عنوان جمعه آخر سال و جمعه غریبان خودداری کنند و انتظار داریم در این زمینه نهایت همکاری را به عمل آورند.

رنجبر از بسته شدن درب آرامستان ها در جمعه غریبان و آخر سال خبر داد و بیان داشت: سازمان آرامستان‌ها در این زمینه اطلاعیه‌های لازم را صادر خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: مردم با توجه به اطلاعیه‌های صادر شده لازم است این موارد را رعایت کنند و در غیر این صورت از طریق نیروی انتظامی و راهور انتظامی با افرادی که در این روزها به آرامستان ها مراجعه کنند برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص کشتار احشام به طور غیر قانونی در سطح خیابان‌ها گفت: دادستان دستور دادند در صورت مشاهده نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود و همچنین شهرداری نیز با آنها برخورد خواهد کرد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار