سرپرست سازمان حمل ونقل شهری شهرداری جهرم گفت: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا تاکسی ها، اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری و پایانه مسافربری شهرستان جهرم گندزدایی و ضدعفونی شدند.
کد خبر: ۸۳۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 12 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد مبشر بابیان اینکه روزانه بیش از یک هزار و۲۰۰ خودرو تاکسی در قالب ۱۷ خط تاکسیرانی ضدعفونی می‌شوند، اظهار داشت: 20 دفتر آژانس به صورت هفتگی، ۲۰ اتوبوس بین‌شهری به صورت رفت و برگشت ، ۵۰ اتوبوس درون‌شهری در سه نوبت صبح، ظهر و عصر همچنین ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس شهری روزانه جهت مقابله با ویروس کرونا در جهرم ضدعفونی می‌شوند.

وی بیان کرد : ۷۰۰ خودرو سرویس مدارس در این شهر فعالیت می‌کنند که رانندگان می‌توانند جهت ضدعفونی کردن خودرو خود به سازمان حمل ونقل شهری شهرداری جهرم مراجعه کنند.

سرپرست سازمان حمل ونقل شهرداری جهرم گفت: روزانه بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جهت ضدعفونی خودروها و اماکن هزینه می‌شود.

مبشر گفت: در شرایط فعلی جهت رفاه رانندگان، خدمات غیرحضوری نظیر تمدید کارت صلاحیت رانندگان تا پایان اردیبهشت ماه باهمکاری ناجا، تمدید پروانه رانندگان جهت تمدید دفترچه بیمه تا پایان اردیبهشت ماه با همکاری تامین اجتماعی همچنین لغو مرخصی جهت پیشگیری از سفرهای غیرضروری برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، 80 نفر از اعضای گروه‌های جهادی خادم‌الشهدا در جهرم با رویکرد اتحاد جهت مبارزه با کرونا، اقدام به گندزدایی و ضدعفونی خیابانها، معابر، خودروها و عابربانک ها کردند.

در این اقدام، روزانه بیش از ۱۶۰۰ لیتر مایع ضدعفونی مصرف می‌شود و تاکنون ۴ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است.

همچنین یک تولیدی پوشاک در جهرم با شیوع ویروس کرونا اقدام به تولید ماسک جهت تامین مردم شهرستان کرده است.

این فعالیت خودجوش طی 20 روز گذشته در ۲ شیفت کاری آغاز شده که ۸ نفر به صورت مستقیم و ۱۶ نفر به صورت غیرمستقیم به تولید ماسک مدیکال از نوع یک بار مصرف و پارچه‌ای می‌پردازند.

در حال حاضر تولید ماسک در این تولیدی به هزار عدد در روز رسیده که هزینه 20 میلیون تومانی آن از طریق کمکهای مردمی و تولیدی تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار