سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان از بررسی و بازدید‌های مستمر از واحدهای صنفی اشاره و از دستگیری دو متهم احتکار کننده اقلام بهداشتی در استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 12 March 2020

 

سرهنگ علی صداقت امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحدهای صنفی باید به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در کشور و استان گیلان با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات قضایی از فعالیت برخی از صنوف مانند جریان تالارهای پذیرایی، باشگاه ورزشی و استخرها از اوایل اسفندماه جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به پلمپ ۹۸ واحد صنفی در استان گیلان گفت: نیروی انتظامی، گشت‌های مشترکی را با تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو و اتاق اصناف انجام و از واحدهای صنفی بسیاری بازدید به عمل آورده و در طول این مدت ۹۸ واحد صنفی مانند سفره‌خانه‌های سنتی، باشگاه ورزشی و سفره‌خانه‌ها را به علت بی توجهی به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی، پلمپ کرد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان با اشاره دستگیری دو متهم در رابطه با احتکار مواد بهداشتی و ضد عفونی بیان کرد: تاکنون پلیس امنیت عمومی در دو عملیات، دو انبار احتکار لوازم بهداشتی را شناسایی و یک‌هزار و ۶۲۴ عدد محلول ضد عفونی کننده ،۲۳ هزار و ۵٠٠ جفت دستکش، یک‌هزار و ۲٠ عدد ماسک، ۱۱ هزار و ۷٠٠ عدد پد الکلی را کشف کردند.

صداقت با درخواست از مردم در خصوص توجه به توصیه‌های مراجع قانونی تصریح کرد: در طول این مدت خوشبختانه واحدهای صنفی و مردم همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مراجع قانونی داشته و به تمام توصیه ها گوش کردند ولی از آنان درخواست دارم در صورت مشاهده مورد مشکوک در خصوص احتکار اقلام بهداشتی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار