مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۱۰ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا با همکاری اداره نظارت بر اماکن در استان پلمب شد.
کد خبر: ۸۳۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 15 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مظفر علی شائی  اظهار داشت: از این تعداد ۹ باشگاه بدنسازی و یک باشگاه بیلیارد است و ۶ باشگاه در شهر ایلام و مابقی در شهرستان ملکشاهی هستند.

وی افزود: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش تصمیم گرفته شد همه باشگاه‌های خصوصی و دولتی این استان تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل باشند.

علی شائی ادامه داد: بازرسی روزانه و به صورت مستمر ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف مشابه با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه، ۳۴۲ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان فعال است، یادآور شد: به مدیران باشگاه های ورزشی تاکید می شود چنانچه قوانین، مقررات و تذکرات مسوولان ورزش استان نادیده گرفته شود و دستورالعمل های مقابله با بیماری کرونا نسبت به ارائه خدمات ورزشی رعایت نشود درصورت مشاهده هر گونه فعالیت ضمن پلمب باشگاه، پروانه فعالیت آنها ابطال و برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهدشد.

علی شائی به راه اندازی کمپین مالک منصف در استان اشاره کرد و گفت: این کمپین با هدف حمایت از مالکان اماکن ورزشی اجاره ای که به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده اند، تشکیل شده است و سمن ها نیز اقدامات حمایتی خود را از مالکان باشگاه های تعطیل آغاز کرده اند.

وی افزود: پس از راه اندازی این کمپین با وجود تعطیلی فعالیت باشگاه ها، مدیریت مجموعه رفاهی ورزشی لاله سپاه به مستاجرین اعلام کرده است که هیچگونه وجهی بابت اجاره سالن ورزشی در اسفندماه از آنها دریافت شود ودر صورت تمدید تعطیلی باشگاه ها در ماه های آینده نیز وجهی دریافت نخواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی استان برای رفاه حال موسسان و مدیران باشگاه های ورزشی، پروانه فعالیت تا پایان اسفند ماه سالجاری و فروردین ماه سال 99 تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ دارای اعتبار است و نیازی به حضور مدیران باشگاه هابرای تمدید به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها جهت انجام مراحل اداری نیست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار