مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: در همین راستا از ورود گروه های سنی در معرض خطر در مراسم تشیع در محوطه آرامستان‌های کرمانشاه جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 16 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام احمد شیرین‌سخن با بیان اینکه کفن و دفن در آرامستان‌های کرمانشاه ادامه دارد، اظهار کرد: تنها به دلیل بحث پیشگیری از شیوع کرونا خانواده‌های متوفی باید بر عدم تجمع و برگزاری سریع مراسم تشیع و تدفین در محوطه آرامستان توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری، شیرین سخن افزود: خانواده های متوفی همچنین باید از همراه آوردن گروه‌های سنی پرخطر مانند خردسالان و افراد کهنسال به مراسم تشیع و تدفین خودداری کرده و بدانند از ورود این افراد به محوطه آرامستان جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به خطرات احتمالی، مراسم سال تحویل و سفره‌هفت‌سین در نوروز پیش رو در مزار شهدا امسال برگزار نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه در ادامه از ممنوعیت تردد افراد در آرامستان های کرمانشاه در پنجشنبه آخر سال خبر داد و افزود: با توجه به شیوع گسترده کرونا ویروس و ممنوعیت تجمعات، تصمیم گرفته شد که آیین پنجشنبه غریبان و آخرسال در آرامستان کرمانشاه برگزار نشود.

شیرین سخن افزود: پنجشنبه غیریبان این تصمیم اجرایی و از ورود افراد به محوطه آرامستان جلوگیری شد که جا دارد از همکاری شهروندان کرمانشاهی قدردانی کرد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت تردد در آرامستان در پنجشنبه آخر سال نیز همین همکاری را با مجموعه شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار