فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: درب آرامستان‌های کرمانشاه در پنجشنبه آخر سال (۲۹ اسفند) و همچنین روز جمعه (اول فروردین) توسط پلیس بسته و از تردد افراد به شکل پیاده و سواره جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 17 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: این تصمیم به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر ممانعت از ورود انواع خودرو و وسایل نقلیه، از حضور اشخاص نیز در آرامستان‌های سطح استان جلوگیری خواهد شد.

جاویدان تصریح کرد: هفته گذشته و در جمعه غریبان نیز این طرح اجرا شد و خوشبختانه آحاد مختلف مردم با مسئولان و خصوصا پلیس همکاری خوبی داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همکاری خوب مردم با پلیس بیانگر اهتمامی است که آنها برای حفظ سلامتی خود و جامعه دارند و انتظار می رود همان رفتار را نیز در پنجشنبه پیش رو شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون که در حال گذراندن پیک بیماری کرونا هستیم می طلبد همه اقشار جامعه مصمم‌تر از گذشته به مقابله با این ویروس پرداخته و بهترین روش مقابله نیز در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات عمومی است.

جاویدان گفت: شکست دادن کرونا نیازمند عزم ملی است و اگر هرکسی به وظیفه خود در قبال این بیماری عمل کند، قطعا به زودی شاهد شکست آن خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار