مجید کاشی خبرداد :
به گزارش تابناک سمنان: مجید کاشی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان، گفت: برای جلوگیری از شیوع حداکثری بیماری کرونا از امروز دستگاه‌های کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری سمنان نصب شده است.
کد خبر: ۸۳۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 18 March 2020

Image result for دستگاخ pos

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان صبح چهارشنبه در نشستی با موضوع مقابله با کرونا در شهرداری سمنان پیرامون حوزه حمل و نقل شهری بیان کرد: همه اتوبوس‌های خطوط شهری علاوه بر دارا بودن دستگاه کارت خوان بلیط الکترونیکی به دستگاه کارت خوان بانکی نیز مجهز شدند تا جلوی شیوع بیش از اندازه بیماری کرونا گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری نصب شد تا آن دسته از مسافرانی که کارت بلیط الکترونیکی ندارند هنگام پرداخت کرایه دچار مشکل نشوند، تاکید کرد: استفاده از دستگاه کارت‌خوان تعبیه‌شده در اتوبوس خیال مردم را از بابت تماس فیزیکی آسوده می‌سازد.

مجید کاشی نصب دستگاه کارت‌خوان در اتوبوس‌های خطوط شهری را یکی از راه‌های کاهش تماس بین مسافران، راننده و اتوبوس دانست و ابراز کرد: جلوگیری حداکثری از گسترش ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان هدف این طرح است.

کاشی با بیان اینکه ۵۰ درصد ناوگان تاکسی شهری سمنان مجهز به دستگاه کارت‌خوان بانکی هستند، ابراز کرد: شهروندان برای پرداخت کرایه خود می‌توانند از دستگاه‌های موجود در تاکسی‌ها استفاده کنند همچنین از مسافران می‌خواهیم تا هنگام سفرهای درون شهری خود با تاکسی از نشستن بیش از دو نفر در صندلی‌های عقب خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار