مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از تجهیز نیروهای سازمان آرامستان‌ها به لباس‌های ویژه برای حفاظت فردی در مقابل کروناویروس خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰ 21 March 2020

به گزارش تابناک قم، سیدسیف‌الدین موسوی نیارکی، با تاکید بر تدابیری که در سازمان آرامستان‌ها در راستای رعایت نکات بهداشتی و همچنین مقابله با کرونا اندیشیده شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات تغسیل و تدفین متوفیان کرونا در بهشت معصومه(س) و توسط نیروهای سازمان صورت می‌گیرد تدابیری اندیشیده شده تا ایمنی این افراد حفظ شود.

موسوی با اذعان به اینکه به طور مستمر محوطه و فضاهای پرتردد آرامستان بهشت معصومه(س) ضدعفونی می‌شود، بیان کرد: از همان روزهای اول که این مساله عنوان شد، دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های وزارت بهداشت در دستور کار سازمان قرار گرفت و تجهیزات ایمنی از قبیل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی‌کننده برای نیروها تهیه و در اختیار قرار گرفت.

وی با تاکید بر تجهیز کامل عوامل انسانی سازمان آرامستان ها به مجهزترین و بروزترین تجهیزات و ایمنی، گفت: برای غسال‌ها و نیروهایی که به صورت مستقیم با متوفیان درگیر هستند این تجهیزات تهیه شده که بخشی از این لباس‌ها، با مشارکت سپاه تهیه شده که جزو لباس‌های ویژه ضدشیمیایی است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم بیان کرد: بخشی دیگر از این تجهیزات ایمنی حفاظت فردی نیز با حمایت شهردار قم، با اختصاص اعتبار ویژه خریداری شده تا خطری سلامت نیروها و عوامل سازمان آرامستان‌ها را تهدید نکند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار