معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده با همکاری واحدهای تولیدی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تولید شد.
کد خبر: ۸۳۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 25 March 2020

۸۳۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در قزوین تولید شد

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی با بیان اینکه واحدهای تولیدی مواد بهداشتی استان در کمک به مهار ویروس کرونا پیشقدم بوده‌اند، افزود: برخی از مدیران واحدهای تولیدی استان به محض اعلام نیاز به مواد ضدعفونی، ژل و مواد بهداشتی سریعا خط تولید خود را عوض کرده و برای تولید نیازهای بهداشتی استان اقدام کردند.

 
وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۱ واحد در امر تولید مواد ضدعفونی، ژل، شوینده‌ها، ماسک و دستکش در استان فعالیت دارند، اضافه کرد: در حدود کمتر از یک ماه سه واحد تولیدی ۱۵۲ هزار لیتر ضدعفونی کننده سطوح، ۱۴ واحد ۳۷۲ هزار لیتر ضدعفونی کننده پوست و ۹ واحد ۳۱۳ هزار لیتر ژل ضدعفونی کننده پوست تولید کردند.
 
حبیبی افزود: همچنین در این مدت، ۲ واحد تولیدی ۴۸۷ هزار عدد ماسک پزشکی و معمولی و ۲۷ کارگاه تولیدی سپاه نیز تاکنون ۱۲۰ هزار عدد ماسک تولید کرده اند.
 
وی ادامه داد: ۲ واحد تولیدی استان نیز تاکنون ۲۲ میلیون دستکش پزشکی و معمولی تولید کرده و نیاز استان و کشور را تامین نموده اند.
 
معاون استاندار گفت: توزیع مواد ضدعفونی، ژل، ماسک و دستکش با اولویت مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین از طریق مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها انجام می‌شود تا بتوان گام‌های عملیاتی و جدیی را در مقابله با ویروس کرونا برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار