سردار حمید هداوند در این باره گفت: با تلاش همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 6 روز ابتدای سال جاری یک تن و 27کیلو گرم انواع موادمخدر شامل: 868کیلو تریاک، 145کیلو حشیش و ... در شهر تهران کشف و در این رابطه 14 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به دستگیری 216خرده فروش شدند، تصریح کرد: همچنین 52 دستگاه خودرو و 18دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

براساس گزارش سایت پلیس، هداوند با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم، افزود: ماموریت های پلیس مبارزه با موادمخدر در پاسخگویی به دغدغه و مطالبات به حق مردم صورت می گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق خواهد شد.