مهدی قنبری گفت: از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل: قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها بازرسی انجام می‌گیرد و با واحد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 28 March 2020
رئیس دامپزشکی شهرستان نهاوند از کشف و معدوم‌سازی ۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، قنبری اظهار کرد: واحد نظارت بر بهداشت و بازرسی مواد خام دامی دامپزشکی شهرستان نهاوند در راستای کنترل صنوف و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف ۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسد را در نهاوند کشف، ضبط و معدوم کرد.

وی تأکید کرد: از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل: قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها بازرسی انجام می‌گیرد و با واحد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان نهاوند از مردم درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده‌ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۶۴ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار