در بازدید از مناطق سیلابی شهر یاسوج عنوان شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین طرح جامع سیل برای شهر یاسوج با هدف کاهش خسارات ناشی از سیلاب یک ضرورت انکارناپذیر است.
کد خبر: ۸۳۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 29 March 2020


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند ورود سیلاب به یاسوج بازدید کرد.
اعضای شورای مدیریت بحران استان و شهردار یاسوج کلانتری را در این بازدید همراهی کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار در حاشیه این بازدید ها با تاکید بر اینکه مردم نقش اصلی در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دارند، اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز موجب توسعه نامتوازن بافت شهری می شود.

کلانتری بیان کرد: اکنون بی توجهی ها به ضوابط قانونی موجب به وجود آمدن مشکلاتی در حوزه شهری شده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای برخی از طرح ها از ابتدا اشتباه بود، ابراز کرد: برخی از افراد به صورت شخصی نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام کرده اند که بیشتر در حاشیه شهر یاسوج شاهد این نوع ساخت و سازها هستیم.
نماینده عالی دولت در استان بر تدوین طرح جامع مهار سیلاب برای شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: هدف از بازدید امروز ارزیابی و بررسی میدانی وضعیت سیلاب در برخی از مناطق شهر یاسوج بود.
انتقاد کلانتری از بی قانونی ها در شهر یاسوج / شهرداری انتظارات به حق مردم را برآورده کند

وی با تاکید بر اینکه انتظار مردم یاسوج و خواسته آنها برای اصلاح معابر و خیابان‌ها به حق بوده و شهرداری باید برطرف شدن این نیاز را در اولویت کاری خود قرار دهد، افزود: مردم از ما انتظار دارند و انتظار آنها نیز به حق است.
کلانتری خاطرنشان کرد: سعی می کنیم با مشارکت و همراهی مردم شهر را از وضعیت فعلی خارج کنیم و امید است در آینده شاهد مبلمان شهری کارآمد و زیبا باشیم.
انتقاد کلانتری از بی قانونی ها در شهر یاسوج / شهرداری انتظارات به حق مردم را برآورده کند

وی بر بانشاط شدن چهره شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: یاسوج شهری توریستی است و جمعیت زیادی توریست و گردشگر دارد و بدون تردید زیباسازی چهره شهر و تغییر مبلمان شهری موجب رضایت مندی مردم خواهد شد و امیدوارم این مهم با تلاش مدیران ذیربط در کمترین زمان ممکن محقق شود.
استاندار امروز از  بلوار عدل، منطقه شرف آباد،محله بختیاری ها، حاشیه رودخانه بشار، بلوار کشاورز حدفاصل منطقه شرف آباد و ورودی آرامستان شهر یاسوج و برخی مناطق دیگر بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار