از دو سال پیش، پیش‌فروش خودروی تیوولی در شرکت رامک‌خودرو آغاز شد اما هنوز خودرویی به مالباختگان تحویل داده نشده است.
کد خبر: ۸۳۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 30 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: یکی از پرونده‌هایی که با تعداد زیادی از مالباخته ها روبه‌رو است و شاکیان پرونده چندین مرتبه برای احقاق حق خود مقابل دادگستری تجمع کردند پرونده رامک خودرو با بیش از ۷۰۰۰ مال باخته است.

۷۰۰۰ مالباخته و شاکی در این پرونده برای دریافت خودرو تیوولی مبالغ متعددی را به حساب شرکت رامک خودرو واریز کردند، اما حال پس از گذشت چندین سال هنوز نتوانسته‌اند خودروی خود را تحویل بگیرند.

از دو سال گذشته تعداد زیادی از مردم بابت پیش خرید خودرو تیوولی مبالغ متعددی از ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان به حساب این شرکت خودروسازی واریز کردند پول‌هایی که نه تنها برای خریداران خودرو نشد بلکه ضرر‌های فراوانی را هم به آن‌ها وارد کرد.

موضوع پیش فروش خودرو تیوولی توسط رامک خودرو از اواخر سال ۹۵ آغاز شد و در آن زمان این شرکت آگهی فروش خودروی مورد نظر خود را با قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومان منتشر کرد، اما با گذشت چند ماه این شرکت به وظایف خود عمل نکرد و خودرو را به خریداران تحویل نداد.

دانستنی عید// ۷ هزار مالباخته به دنبال خودروی گم شده خود/ مدیران رامک خودرو پای میز محاکمه

پول هایی که تبدیل به خودرو نشدند

پس از سرگردانی خریداران توسط شرکت رامک خودرو شاکیان یکی پس از دیگری علیه این شرکت شکایت کردند و پرونده قضایی برای این گروه خودروسازی تشکیل شد.

الیته شرکت رامک خودرو طی چندین اطلاعیه از خریداران درخواست کرده بود که مبالغ متعددی را به حساب این شرکت واریز کنند، اما با هر بار واریز مبالغ مختلف به حساب شرکت رامک خودرو هیچ خودرویی به خریداران تحویل داده نشد.

 

هنگامی که پیش فروش شرکت تیوولی توسط رامک خودرو آغاز شد قیمت آن حدود ۱۰۰ میلیون تومان بود، اما حال پس از گذشت ۲ سال با توجه به نوسانات بازار قیمت خودرو به حدود ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

البته برخی از مالباختگان از خرید پتروشیمی ارس توسط شرکت رامک خودرو خبر دادند، به گفته شاکیان پرونده پول‌هایی که برای پیش فروش خودرو به شرکت رامک خودرو پرداخت شده توسط مدیران این شرکت برای خرید سهام پتروشیمی ارس مصرف شده است.

دانستنی عید// ۷ هزار مالباخته به دنبال خودروی گم شده خود/ مدیران رامک خودرو پای میز محاکمه

پول مالباختگان چه شده است؟

مدیران این شرکت تاکنون اعلام نکردند که پول خریداران را کجا مصرف کردند و حاضر به پرداخت آن و حتی اصل پول هم نیستند.

هزاران جلد پرونده تاکنون برای شرکت رامک خودرو صادر شده و جلسات رسیدگی به آن در حال برگزاری است خواسته مالباختگان صدور حکم کلاهبرداری برای مدیران متخلف رامک خودرو است.

خودرویی که قرار بود با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به دست خریداران برسد حال پس از افزایش چند برابری قیمت خودروها مالباختگان به دنبال دریافت اصل پول به همراه ضرر و زیان‌هایی که طی این سال‌ها متحمل شده‌اند، هستند.

در حال حاضر پرونده رامک خودرو با بیش از صد‌ها کیفرخواست در شعبه ۹ دادگاه کیفری در حال رسیدگی است و هنوز برای آن حکمی صادر نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار