جلسه شورای سلامت لنده؛
جلسه شورای سلامت شهرستان لنده با محوریت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور فرماندار و اعضای شورای سلامت در لنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 30 March 2020

جلسه شورای سلامت شهرستان لنده با محوریت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور فرماندار و اعضای شورای سلامت در لنده برگزار شد.

نعمتی مدیر بهداشت و درمان؛امکان نمونه گیری در درمانگاه لنده فراهم است و تا امروز بیمار کرونایی نداشتیم/مصوبات جدید کرونایی در این شهرستان+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار لنده گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت و تمام خروجی های شهر بسته خواهد بود و سیزده بدر را همشهریان عزیز در خانه بمانند.

وی افزود: به همین منظور در این روز نیروی انتظامی در ورودی روستاهای ایدنک و قیام مستقر خواهد شد.

فرماندار لنده تصریح کرد: تا پایان این طرح با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی آرامستان شهرستان، مراسمات ختم، چهلم و سالگرد تعطیل و برای مراسمات تشییع و تدفین بصورت فامیلی با نظارت متولیان و رعایت موازین بهداشتی برگزار گردد.

در ادامه سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اشاره به اینکه تا امروز بیمار مبتلا به کرونا نداشتیم گفت؛ خوشبختانه از روز ۸ فروردین امکان نمونه گیری برای بیماران مشکوک به گووید_۱۹ در شهرستان لنده مهیا می باشد و همشهریان گرامی که نشانه های مشکوک به کرونا از جمله تب، سرفه خشک و تنگی نفس و... دارند میتوانند جهت نمونه گیری به درمانگاه لنده مراجعه نمایند.

در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده مصوبات زیر تصویب و به دستگاه های مربوطه جهت اجرایی فوری ارائه گردید که در ادامه آورده شده است.

بر اساس این جلسه، تمام خروجی های شهرستان همچنان بسته  و نیروی انتظامی در ایستگاه های ورودی قیام و ایدنک مستقر خواهد بود.

از دیگر مصوبات این جلسه، کنترل قیمت و نظارت بر بازار بود که اتاق انصاف  موظف است به صورت مسمتر از بازار بازدید داشته باشد و همچنین تعاونی روستایی موظف به تامین میوه ایام عید شد.

در ادامه، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم جهت عدم خروج از خانه در روز سیزده بدر از دیگر مصوبات جلسه شورای سلامت  لنده بود.

در این جلسه همچنین مصوب گردید، تسهیل در تردد کارکنان نیروی انتظامی و شبکه بهداشت ودرمان در خصوص عبور مرور بین شهری فراهم و عدم اجاره سیستم صوتی و پملپ مغازه های مربوطه تا اطلاع ثانوی به تصویب کارگروه شورای سلامت رسید.
در جلسه شورای سلامت لنده، همچنین خریداری آهک و لباس حفاظتی بوسیله شهرداری و استقرار میوه فروشان سیار بر اساس پروتکل های بهداشتی ضمن حفظ فاصله از مصوبات دیگر بود.
نصب بنر در خصوص نداشتن سیزده بدر در فروردین امسال  و اطلاع رسانی در خصوص نمونه گیری کرونا در مرکز بهداشت و همچنین نمونه گیری افراد مشکوک با همکاری نیروی انتظامی مصوبات پایانی جلسه شورای سلامت لنده در ششمین نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار