،«مصطفی عباسی» امروز (سه شنبه ۱۲ فروردین) با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودروها از در منازل گفت: با هدف کنترل سفرهای غیرضروری و کاهش تردد خودروها در آستانه روز طبیعت، از ۱۲ تا ۱۵ فروردین، خودروهایی که در جاده های استان اقدام به ترد غیرضروری می کنند، توسط دوربین جریمه می شوند.
کد خبر: ۸۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ 31 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مصطفی عباسی» امروز (سه شنبه ۱۲ فروردین) با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودروها از در منازل گفت: با هدف کنترل سفرهای غیرضروری و کاهش تردد خودروها در آستانه روز طبیعت، از ۱۲ تا ۱۵ فروردین، خودروهایی که در جاده های استان اقدام به ترد غیرضروری می کنند، توسط دوربین جریمه می شوند.

رئیس پلیس راهور فارس افزود: جریمه خودروهای متخلف در جاده های استان، توسط دوربین ها اعمال می شود اما در سطح شهر، ماموران پلیس به کنترل تردد خودروها در این بازه زمانی، اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس خودروهایی که تردد غیر ضروری و یا قصد رفتن به طبیعت را دارند، توسط ماموران پلیس، شناسایی و جریمه می شوند.

عباسی تاکید کرد: طرح ممنوعیت تردد خودروها در جاده ها و سطح شهرها با هدف مقابله با شیوع کرونا در آستانه روز طبیعت در فارس انجام می شود و لازم است تا مردم برای حفظ سلامت خود و سایرین، توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است، این طرح برای مقابله با بیرون رفتن مردم در این ایام و جلوگیری از حضور آنها در طبیعت، حتی پارک ها اجرا می شود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار