عضو تیم ملی کاراته ایران گفت: تعویق رقابت‌های المپیک کمک می‌کند تا بتوانیم با آمادگی بیشتری برای کسب سهمیه این رقابت‌ها آماده شویم.
کد خبر: ۸۳۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 05 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سعید احمدی ، با اشاره به تصمیم کمیته بین المللی المپیک برای تاخیر یکساله برگزاری رقابت‌های المپیک 2020 توکیو، اظهار کرد: این کمیته به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و درخواست کشور میزبان المپیک 2020 و تعدادی از کشورها، این رقابت‌ها را به مدت یکسال به تاخیر انداخت که می‌توان آن را به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: تعویق این رقابت‌ها کمک می‌کند تا بتوانیم آمادگی بیشتری برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بدست آوریم و نتایج بهتری بگیریم.

عضو تیم ملی کاراته کشورمان در ادامه بااشاره به تعویق رقابت‌های گزینشی کاراته نیز که قرار بود اواخر بهار امسال در پاریس برگزار شود، اعلام کرد: رقابت‌های گزینشی کاراته هم به مانند بسیاری دیگر از رشته‌ها به تعویق افتاده و البته هنوز تاریخ مشخصی نیز برای برگزاری آن اعلام نشده است.

این ملی پوش کرمانشاهی کاراته ایران که یکسالی است برای ارائه آموزش‌های کاراته در کشور انگلیس به سر می‌برد، در خصوص شرایط این روزهایش برای انجام تمرینات گفت: در انگلیس هم به مانند بسیاری دیگر از کشورهای دنیا همه اماکن ورزشی تعطیل شده و کسی نمی‌تواند در محیط‌های عمومی تمرینات ورزشی داشته باشد، لذا در حال حاضر تمرینات خود را در منزل انجام می‌دهم تا سطح آمادگی‌ام را حفظ کنم.

احمدی یادآور شد: کرونا یک معضل جهانی است و همه باید به توصیه‌ها و درخواست‌های سازمان بهداشت جهانی و پزشکان برای در خانه ماندن به منظور جلوگیری از انتقال و گسترش این ویروس توجه کنیم تا با گذر از این بحران زندگی دوباره به حالت عادی جریان پیدا کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار