استاندار قزوین :
استاندار قزوین گفت: دستورات لازم به سازمان تامین اجتماعی استان قزوین داده شده که نهایتاً تا هفته آینده افرادی که به سبب شیوع بیماری کرونا کار خود را از دست داده‌اند، بیمه بیکاری دریافت کنند.
کد خبر: ۸۳۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 05 April 2020
بیمه بیکاری برای برخی شهروندان پرداخت می‌شود
 
به گزارش تابناک قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین اظهار داشت: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که این مدت بیمه بیکاری جزو مدت اصلی پرداخت این بیمه نباشد تا مردم با خیال آسوده بتوانند از بیمه بیکاری خود بهره‌مند شوند.

به گفته جمالی پور؛ تا زمانی که این وضعیت باقی بماند هر فردی که پیش از این تحت پوشش بیمه قرار داشته و حق بیمه را پرداخت کرده از بیمه بیکاری برخوردار خواهد شد.
استاندار قزوین اظهار داشت: بیمه بیکاری از زمان شیوع بیماری کرونا برای افرادی که به واسطه این بیماری کار خود را از دست داده‌اند واریز شده و تا زمانی که شرایط به حالت طبیعی باز نگردد نیز همچنان پرداخت می‌شود.
جمالی پور با بیان اینکه به افراد بی‌بضاعتی که به واسطه شیوع بیماری کرونا شرایط اقتصادی سختی را تحمل می‌‌کنند نیز  سبدهای حمایتی تحویل داده می‌شود، خاطرنشان کرد: تا کنون این سبدها به دست خانواده‌های نیازمند رسیده و توزیع این بسته‌های حمایتی همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار