شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ،گفت: مصرف بنزین در هر ۹ شهرستان استان همدان در نوروز و تعطیلات ابتدایی سال ۹۹ سقوط آزاد کرده و نسبت به همین مدت در سال قبل، ۵۱ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۸۳۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 06 April 2020
مصرف بنزین در هر ۹ شهرستان استان همدان در نوروز و تعطیلات ابتدایی سال ۹۹ سقوط آزاد کرده و نسبت به همین مدت در سال قبل، ۵۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، با اعلام خبر افزود: نظر به مشاهده آمار و ارقام مصرف در بازه زمانی اول تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹، در مجموع نرخ مصرف همه شهرستان‌ها از ابتدا تا پایان بازه منفی و بی سابقه است.

وی با بیان اینکه این آمار حاکی از عمل به وعده هم‌استانی‌های فهیم در راستای در خانه ماندن برای شکست کرونا است، افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان روز چهاردهم نرخ رشد مصرف بنزین در شهرستان‌ها به طور متوالی منفی بوده و مصرف امسال در همین مدت نصف شده است.

روستایی اظهار داشت: همچنین میزان مصرف سوخت بنزین در سیزدهمین روز از سال جدید یعنی در روز طبیعت سابقه نداشته و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۶۷ درصدی مصرف این نوع فرآورده در این روز هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت اشاره شده هیچ یک از جایگاه‌ها تعطیل نبوده، یادآور شد: تمامی ۱۲۲ جایگاه عرضه فرآورده سوخت منطقه ضمن رعایت اصول بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از ویروس کرونا، شبانه روزی فعال و خدمت رسانی کردند.

مدیر منطقه همدان خاطرنشان کرد: در نوروز امسال ۱۶ کارگروه ۴ نفره متشکل از کارشناسان و بازرسان در ۱۶ روز متوالی از جایگاه‌ها بازدید کرده و عملکرد آن‌ها زیر ذره بین‌شان بود (هر جایگاه حداقل ۴ بار بازدید شده) تا این مراکز هرچه بهتر به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها، وضعیت بهداشتی جایگاه و اپراتور‌ها از جمله ضدعفونی کردن مستمر تجهیزات، موجودبودن دستکش در کنار نازل‌ها، موجودی فرآورده، فعال بودن تمامی نازل ها، دوربین‌های نظارتی، وضعیت ایمنی و آماده به کار بودن کپسول‌های اطفاء حریق و ... کنترل و با پیگیری نواقص موجود رفع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار