محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: مردم نوع دوست استان در سال گذشته ۲۶۸ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۸۳۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 07 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت:  رویکرد این نهاد را استفاده و بهره مندی از شیوه‌های نوین و الکترونیکی جهت پرداخت صدقه دانست و گفت: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین عدم مراجعه مسئولان امور خیران به درب منازل و رعایت بهداشت صدقه دهندگان مردم فهیم می‌توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.

بذرافشان یادآور شد: مردم نیک اندیش استان می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند. کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۲*۰۷۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

او گفت: همچنین خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند با نصب اپلیکیشن‌های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷ و تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir نیز اقدام به ارائه کمک‌های خود به نیازمندان کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: صدقه دریافتی در سرفصل مختلفی از جمله کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، ارائه خدمات درمانی و … هزینه می‌شود.

برچسب ها: صدقه ، فارس ، خیران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار