امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۳۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 07 April 2020

اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای حسین صمصامی قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، اظهار کرد: حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) جایی است که امانتداری در آن بسیار حائز اهمیت است و هر چه امانتداری تقویت شود، شاهد ارتقای اعتماد عمومی به این نهاد انقلابی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مردم ما روحیه ‌کمیته امدادی و کمک‌رسانی بسیار بالایی دارند و این موضوع را در این ایام که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است به خوبی مشاهده می‌کنیم؛ تقویت این فرهنگ ارزشمند می‌تواند در پیشبرد اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در محرومیت‌زدایی و توانمندسازی قشر ضعیف، مؤثر باشد.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تبدیل مددجویان به مددکار یکی از اهداف والای کمیته امداد امام خمینی(ره) است که در راستای ارتقای کرامت افراد که بسیار مورد تأکید دین قرار داردو با برنامه‌ریزی بیشتر و دقیق‌تر می‌توان مددجویان بیشتری را وارد حوزه مددکاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پایان از خدمات آقای مجید مؤمنی مدیرکل پیشین کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی کرد و به آقای مهرعلی حق‌گویان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تبریک گفت.

در ابتدای این دیدار آقای حسین صمصامی قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور محرومیت‌زدایی با محور توانمندسازی را یکی از اصلی‌ترین اهداف کمیته امداد برشمرد و بیان کرد: در راستای توانمندسازی با پرداخت وام اشتغالزایی افراد بسیاری توانسته‌اند کسب و کار پایدار برای خود ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در کنار دنبال کردن برنامه‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی، تأمین جهیزیه، شهریه و داروی بیماران خاصِ تحت پوشش را با جدیت دنبال کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار