حسین خانجانی با بیان اینکه گرمخانه همدان در فصل زمستان ۶۰ مراجعه کننده دارد که در این ایام تعداد مراجعات افزایش پیدا کرده است، گفت: مددجویان قبل از ورود به گرمخانه موظف هستند ابتدا استحمام کرده سپس لباس‌های خود را درون کیسه‌های مخصوص گذاشته و به گرمخانه تحویل دهند و لباس‌های تمیز دریافت کنند.
کد خبر: ۸۳۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 09 April 2020
 مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از افزایش مراجعه کنندگان به گرمخانه همدان پس از شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش ایسنا، خانجانی در تشریح وضعیت گرمخانه مردان همدان و فعال بودن آن در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۰ نفر به تعداد مراجعه کنندگان به گرمخانه همدان افزوده شده است.

وی تعطیلی مراکز نگهداری معتادان متجاهر و ممنوعیت جمع آوری آن‌ها از سطح شهر را یکی از علل افزایش تعداد مراجعه کنندگان به گرمخانه همدان دانست و افزود: تاکنون مورد مشکوک به کروناویروس در گرمخانه همدان مشاهده نشده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه طبق سرشماری شب گذشته ۷۶ نفر در گرمخانه همدان ساکن هستند، خاطرنشان کرد: گرمخانه همدان هر روز صبح به طور کامل با استفاده از مواد بهداشتی ضدعفونی می‌شود.

خانجانی با بیان اینکه گرمخانه همدان در فصل زمستان ۶۰ مراجعه کننده دارد که در این ایام تعداد مراجعات افزایش پیدا کرده است، گفت: مددجویان قبل از ورود به گرمخانه موظف هستند ابتدا استحمام کرده سپس لباس‌های خود را درون کیسه‌های مخصوص گذاشته و به گرمخانه تحویل دهند و لباس‌های تمیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه با همکاری مراکز بهداشتی تست کروناویروس از مددجویان گرمخانه همدان گرفته شده است که خوشبختانه تست همگی منفی بود، تصریح کرد: کمبودی در موادضدعفونی کننده برای گرمخانه وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار